Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@06:02:08 GMT

آنچلوتی: امیدوارم این شکست ما را قوی‌تر کند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۸۹۳۳

آنچلوتی: امیدوارم این شکست ما را قوی‌تر کند

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از شکست تیمش برابر اتلتیک بیلبائو در جام حذفی اسپانیا ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در  مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه سن مامس به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد.

این در حالی بود که بازی تا دقایق پایانی بدون گل دنبال می‌شد و همه در حال آماده شدن برای دو وقت اضافه بودند که تیم میزبان موفق شد در دقیقه 89 دروازه حریف را باز کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچلوتی پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران  درباره حس خودش و بازیکنانش به نتیجه به دست آمده اظهار داشت:« ما بسیار ناراحت هستیم چون دوست داریم در تمامی رقابت‌ها قهرمان شویم. فکر نمی‌کنم این موضوع عواقب خاصی داشته باشد اما امیدوارم که این باخت باعث شد ما قوی‌تر از گذشته شویم.»

 

 

این مربی ایتالیایی درباره عدم استفاده از بیل، هازارد و یوویچ گفت:« کروس و وینیسوس به دلیل خستگی بیرون آمدند. من به فکر تعویض برای وقت اضافه بودم که فرصت نشد. تنبیه بیل، هازارد و یوویچ؟ من حرفی در این باره ندارم. هیچ بازیکنی تنبیه نشده است. سبایوس و وایخو و دیگران هم بازی نکردند. آنها با دیگر بازیکنانی که بازی نکردند در یک سطح هستند. ما باید منصف باشیم.»

او درباره برنامه رئال برای این بازی اضافه کرد:« ما بازیکنان زیادی با کیفیت کریم نداریم. برنامه را تغییر نداده‌ایم. سعی کردم از دفاع بازیسازی کنیم اما نتوانستیم. فشار اتلتیک تا دقیقه 70 زیاد بود. فکر می‌کردم در وقت اضافه برتری پیدا کنیم اما آنها در دقیقه آخر گل زدند. ما باید از آلابا و کاسمیرو بیشتر استفاده می‌کردیم. بازی به شکلی که ما می‌خواستیم پیش نرفت.»

آنچلوتی درباره عملکرد نه چندان خوب بازیکنانش در این دیدار گفت:« این بدترین بازی فصل ما نبود. این دیدار تا آخر تقریبا پایاپای پیش رفت. من از نحوه پیشروی این بازی کاملا شگفت‌زده شدم.»

رئال مادرید کارلو آنچلوتی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید کارلو آنچلوتی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر

امروز جمعه هفتم اردیبهشت  از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران قرار است که رئال مادرید و رئال سوسیداد در هفته سی و سوم از رقابت‌های لالیگا به مصاف هم بروند و باید دید که رئال مادرید در این بازی چه عملکردی خواهد داشت.

این بازی اولین بازی رئال مادرید پس از ال کلاسیکو است. همچنین رئال مادرید قرار است که سه شنبه یازدهم اردیبهشت به مصاف بایرن مونیخ برود. به نقل از رادیو مارکا، کارلو آنچلوتی در ترکیب رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد ۸ تغییر نسبت به ترکیب تیم در بازی مقابل بارسلونا ایجاد می‌کند.

بازیکنانی مثل لوکا مودریچ، اورلین شوامنی و کپا آریزابالاگا قرار است که در بازی مقابل رئال سوسیداد از ابتدا درون ترکیب تیم قرار بگیرند.

منبع: مرجع خبری رئال مادرید

tags # رئال مادرید ، لالیگا سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین