Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-09@03:01:40 GMT

سود سهام عدالت را چگونه بگیریم؟

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۸۹۴۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، پرونده پرداخت سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸ هنوز به طور کامل بسته نشده است که اخبار مختلفی درمورد پرداخت سود سال ۱۳۹۹ به گوش میرسد. درواقع ۹۸ درصد سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸، طی دو مرحله به حساب مشمولان واریز شد و دو درصد آن که باید از سوی برخی شرکت ها از جمله مخابرات پرداخت می شد هنوز باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر حال چندی پیش پرداخت سود ۶۰۰ هزار تومانی سهام عدالت از سوی حسین قربانزاده، رییس سازمان خصوصی سازی مطرح شد. وی اعلام کرد که سود سال ١٣٩٩ سهام عدالت شرکت‌های غیر بورسی حدود ۲ هزار و  ۸۰۰ میلیارد تومان و سود شرکت‌های بورسی حدود ۲۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که جمعا حدود ۳۱ هزار میلیارد تومان می شود که نسبت به سال قبل افزایش داشته است. بر این اساس به طور متوسط به هر مشمول ۶۰۰ هزار تومان تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.

البته نمیتوان این موضوع را نادیده گرفت که سود سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ افزایش چشم گیری داشته است. چرا که سود سهام عدالت برای مشمولی که سهام عدالت یک میلیون تومانی داشت ۳۷۱ هزار تومان، برای مشمولی که سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی داشت، ۱۹۷ هزار تومان، برای مشمولی که سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی داشت، ۱۸۲ هزار تومان و برای مشمولی که سود ۴۵۲ هزار تومانی داشت نیز ۱۶۸ هزار تومان بود.

البته قطعا برای سود سال ۱۳۹۹ نیز به همه مشمولان ۶۰۰ هزار تومان تعلق نمیگیرد و هر مشمول بر اساس ارزش اولیه سهام عدالت خود، سود دریافت خواهد کرد. در این راستا نیز سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز حدود ۵۵۰ هزار تومان سود سهام تا آخر اسفند به حساب سهامداران خبر داده است. وی همچنین بر این نکته تاکید کرده است که بخشی از سود هم در قالب افزایش سرمایه به دارایی مردم افزوده خواهد شد.  

اینکه نحوه پرداخت سود به چه صورت خواهد بود هنوز مشخص نیست. در واقع هر چند زمزمه های پرداخت سود از طریق سجام به گوش میرسد اما این موضوع هنوز قطعی نشده و ممکن است واریز سود طبق روال سال های گذشته باشد.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد سهام عدالت سهامداران سود سهام عدالت واریز سود احسان خاندوزی بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط زمان پرداخت سود سهام عدالت اعلام شد خبر مهم / جزییات واریز سود سهام عدالت اعلام شد / دلیل ناقص بودن پرداختی ها چیست؟ سهام عدالت بلاتکلیف است / پیچیدگی مشکلات ۵۰ میلیون سهامدار سود سهام عدالت اوایل اسفند واریز می‌شود رشد ۱۶درصدی سود سهام عدالت/ ۳.۹هزار میلیارد تومان واریز شد تسویه سود سهام عدالت ۲.۶میلیون مشمول از امروز ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها بارش برف و باران با ورود سامانه بارشی سود سهام عدالت را چگونه بگیریم؟ دستورالعمل‌ های بهداشتی تنها ۵۷ درصد رعایت می شود سرعت انتشار اومیکرون در کشور فراتر از پیش بینی ها است چرا در زمستان به اگزما مبتلا می شویم؟ از اسفند به بعد اوج مرگ‌ومیر ناشی از اومیکرون را خواهیم داشت چند ماده غذایی که چاقتان می کند! اگر زیاد شیر بخورید چه می شود؟! یخچال فریزر دیپوینت چند؟ + جدول سایه مذاکرات بر سر بورس سنگینی می کند حتی کوچک‌ترین علامت سرماخوردگی اومیکرون است قیمت تلویزیون ال جی چند؟ (جدول) قیمت سمند روی دور گرانی (جدول) هشدار درباره بارش برف و باران به کشاورزان و دامداران ​تولید کیت های مولکولی با قابلیت تشخیص سویه جدید اومیکرون در کشور قوه قضاییه از بیکاری صدها نیروی متخصص و کارگر در کشور جلوگیری کرده است تکذیب نامه منتسب به دادستان سابق تهران درباره فیلترینگ توافق ترکیه و آنکارا برای تولید پهپاد تغییر در قانون بکارگیری سلاح چرا زیاد خوابیدن برای سلامتی ضرر دارد؟ تقویت سیستم ایمنی با ۱۱ ماده غذایی برای افزایش کیفیت خواب شبانه چه کار کنیم؟ بهترین روش خشک کردن دست ها پس از شست و شو فرزندان آیت الله سیستانی در تشییع آیت الله صافی + عکس اگر کرونا گرفته‌اید، چه زمانی باید دوز تقویتی را تزریق کنید؟ پزشک متخصص زنان، پدر بیولوژیک ۲۱ کودک شد! خوراکی‌هایی که حافظه درازمدت را تقویت می‌کند شش علامت پوستی اومیکرون که نباید نادیده گرفت خانه‌ای که رهبر داعش در آن کشته شد + فیلم ۵ راه حل ساده برای مشکل کار نکردن دکمه هوم در آیفون پاسخ اندیشکده حکمرانی شریف به اظهارات آقای دکتر درخشان علت نامگذاری لیلة الرغائب چیست؟ کابینه جانسون متزلزل شد باهنر: دیدار با روحانی برای تشکیل دولت سایه نبود یک روش شگفت انگیز برای کاهش استرس این کارها را بکنید خنگ می شوید! آیا زمان افزایش نرخ بهره اروپا فرا رسیده است؟ خطرات مرگبار تماشای تلویزیون! موافقت دولت روسیه با اختصاص ۷۳ میلیون یورو تسهیلات برای نیروگاه سیریک شکنجه زن ایرانی در مرز یونان آمار عجیب ابتلای تهرانی ها به کرونا زیاد خوابیدن برای سلامتی ضرر دارد؟ برترین شهرهای تجاری جهان در سال۲۰۲۲ مواد غذایی که برای مهار کردن آرتروز باید از آن‌ها دوری کنید پرداخت وام ازدواج منتفی می شود؟ با دانستن این ۴ راز تا ۱۰۰ سالگی عمر کنید ماجرای بستری شاه مخلوع در بیمارستان روانی ۱۱ راهکار ساده برای در امان ماندن از قبض برق نجومی توزیع ۲۰۰ هزار تن برنج خارجی تا شب عید شارژ لپ تاپ بدون استفاده از شارژر! DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت سهامداران سود سهام عدالت واریز سود احسان خاندوزی برای مشمولی سود سهام عدالت میلیارد تومان هزار تومانی هزار تومان پرداخت سود سود سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه شنای المپیک بگیریم وایلدکارت منتفی می‌شود

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو مهم‌ترین برنامه‌های این فدراسیون در سال جاری را تشریح کرد و از هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری قطر برای میزبانی مسابقات قهرمانی جهان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن رضوانی در مورد مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در سال جاری، اظهار کرد: کسب سهمیه در رشته شنا به منظور حضور در المپیک پاریس مهم‌ترین دغدغه فدراسیون شنا تا آغاز المپیک است و امیدوار هستیم بتوانیم حداقل یک سهمیه کسب کنیم که افتخاری بسیار بزرگ برای کشور در این رشته به شمار می‌رود.

وی افزود: سامیار عبدلی در آلمان کار خود را دنبال می‌کنم و مهرشاد افقری و بنیامین قره‌حسنلو برای یک اردوی سه هفته‌ای به ترکیه اعزام شده‌اند و زیر نظر جان اونسوی فعالیت خواهند کرد. حدود دو ماه است که مهرشاد افقری زیر نظر مربیان خود یعنی دیلانچیان و اونسوی کار خود را دنبال می‌کند.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با بیان این که کسب سهمیه المپیک بسیار سخت است و امیدوار هستیم که بتوانیم سهمیه کسب کنیم، تاکید کرد: اگر این اتفاق رخ دهد، حضور نماینده ایران از طریق وایلدکارت منتفی می‌شود.

رضوانی در مورد رشته واترپلو نیز عنوان کرد: در سال جاری مسابقات قهرمانی جهان را در آرژانتین خواهیم داشت و با تیم‌های چین و کانادا هم گروه شده‌ایم. چینی‌ها را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست دادیم و آن‌ها به دنبال انتقام هستند و تیم‌ملی واترپلو جوانان کانادا هم تیم خوبی است.

وی ادامه داد: در رده بزرگسالان مسابقات باشگاه‌های آسیا را در آذر خواهیم داشت و در سال ۲۰۲۵ نیز مسابقات انتخابی قهرمانی جهان برگزار می‌شود که امیدوار به حضور موفق تیم ملی واترپلو ایران در این مسابقات هستیم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به این که تیم شیرجه نیز در قالب باشگاهی در مسابقات روسیه حضور خواهد یافت، خاطرنشان کرد: در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو نیز در سال جاری مسابقات باشگاهی را به صورت لیگ خواهیم داشت.

رضوانی خاطرنشان کرد: همچنین دو هفته دیگر یک مدرس داوری از فدراسیون جهانی به ایران خواهد آمد تا شاهد توسعه در بخش آموزش قوانین داوری باشیم.

وی با تاکید بر این که رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو متفاوت از سایر رشته‌های ورزشی هستند و باید رده‌های سنی را با برنامه‌ریزی دقیق پیش‌برد، گفت: در رشته ورزش‌های آبی باید پله‌پله پیش برویم و به طور مثال تیم‌هایی نظیر سنگاپور و تایلند در رشته واترپلو برنامه‌ریزی بسیار خوبی داشته‌اند و طی چند سال آینده ثمره این برنامه‌ریزی را خواهند داشت.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به این که طبق اعلام رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی قطر این کشور به منظور میزبانی از مسابقات قهرمانی ورزش‌های آبی جهان در دوحه بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار هزینه کرده است، گفت: نزدیک به ۶۰۰۰ ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده بود و حتی قطر در حوزه ورزش‌های آبی سرمایه‌گذاری بسیار مطلوبی داشته است.

رضوانی در مورد کسب کرسی هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان و هم‌چنین ابقای فرید فتاحیان به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا، اظهار کرد: کسب کرسی هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان اتفاقی بزرگ و کم سابقه برای ورزش کشور بود و می‌تواند با دستاوردهای بزرگی برای ورزش‌های آبی ایران همراه باشد و امیدوار هستیم بتوانیم کارگشا باشیم و به ورزش ایران خدمت کنیم.

وی ادامه داد: مدیریت اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا نیز سمت بسیار مهمی برای ورزش‌های آبی ایران به شمار می‌رود و به زودی کمیته‌های مختلف فدراسیون ورزش‌های آبی جهان تشکیل می‌شود و امیدواریم شاهد حضور ایرانی‌ها در این کمیته‌ها باشیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 751644

دیگر خبرها

  • آقایی‌پور: ناخودآگاهانه بلند شدم و به سپاهان گل زدم!
  • انتقال سند سهام آلومینیوم جنوب برای مطالبات بازنشستگان
  • سهمیه شنای المپیک بگیریم وایلدکارت منتفی می‌شود
  • چگونه از کلاس خصوصی زبان انگلیسی نتیجه بگیریم؟
  • نقش ویژه مهندسی مکانیک سنگ را در توسعه کشور جدی بگیریم
  • «مشاغل خاص» زیر تیغ عدالت مالیاتی
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند