Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@12:34:48 GMT

گابریله پین به ایران برگشت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۹۰۶۹

گابریله پین به ایران برگشت

گابریله پین به ایران بازگشت

مربی استقلال بالاخره به ایران رسید.

به گزارش طرفداری، پس از تعطیلی بازی های لیگ برتر به دلیل انجام بازی های تیم ملی، گابریله پین بعد از منفی شدن تست کرونایش ایران را ترک کرد تا چند روزی به مرخصی برود و کنار خانواده اش وقت بگذراند.

حالا تصویری در فضای مجازی از گابریله پین در ایران منتشر شده که نشان می دهد او بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالا گابریله پین در بازی امروز استقلال مقابل هوادار کنار فرهاد مجیدی قرار می گیرد تا بار دیگر در راه هدایت آبی پوشان، به او کمک کند.

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رئال مادرید با 5 میلیون یورو، فران گارسیا را جانشین مارسلو می کند زیباترین بازی ملی امیر عابدزاده؛ این گل خوردن از کلین شیت زیباتر بود / فیلم چلسی و توخل به دنبال جذب ادر میلیتائو در تابستان واکنش مدیر رسانه پرسپولیس به بیانه استقلالی ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گابریله پین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد

سرمربی بایرن مونیخ گفت: به‌راحتی می‌توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم اما نتوانستیم ضربات پایانی را خوب بزنیم. ما گل نزدیم و رئال هم ما را مجازات کرد؛ همچنان که پیش از این هم تیم‌های زیادی را مجازات کرده بود. امشب نوبت ما بود که رئال مجازاتمان کند. باید برای پیروزی به برنابئو برویم.

به گزارش ایسنا، بایرن‌ مونیخ در نخستین بازی دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانتس‌ آره‌نا میزبان رئال مادرید بود. جدال دو تیم در نهایت پیروزی نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به نوشته مارکا سرمربی بایرن در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و از همان ابتدا فشار زیادی روی دروازه رئال آورده و فرصت‌های خوبی را هم خلق کردیم. رئال بر خلاف جریان بازی به گل رسید و از تک‌فرصت به‌دست‌آمده استفاده کرد. می‌توانستیم در همان دقایق ابتدایی به گل برسیم. به‌یکباره برنامه‌مان را فراموش کردیم و من دلیلی برایش سراغ ندارم.

توماس توخل ادامه داد: در نیمه دوم شرایط بهتر شد و کار را بسیار خوب آغاز کردیم؛ به طوری که توانستیم دو گل بزنیم. فرصت‌های خوبی را خلق کردیم و به‌راحتی می‌توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم اما نتوانستیم ضربات پایانی را خوب بزنیم. ما گل نزدیم و رئال ما را مجازات کرد؛ همچنان که پیش از این هم تیم‌های زیادی را مجازات کرده بود. امشب نوبت مجازات ما بود. باید برای پیروزی به برنابئو برویم.

او درباره پیش‌بینی جنجالی‌اش پیش از بازی که گفته بود سرژ گنبری گل خواهد زد، اینگونه توضیح داد: این تنها نیمه‌ نخست بود و نیمه دوم در برنابئو باقی مانده است. گنبری در بازی برگشت گل خواهد زد.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان گفت: باید در جدال‌های فردی بهتر ظاهر شویم و در دیدار برگشت قوی‌تر و با تمرکز و اعتمادبه‌نفس بالاتری به میدان برویم. همه چیز روشن است. باید در بازی برگشت پیروز شویم و به ومبلی برویم. همچنان بازی ۵۰-۵۰ است و کار صعود به بازی برگشت کشیده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد