Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بیلبائو به تمجید از شاگردانش پرداخت که دو تیم مطرح بارسلونا و رئال مادرید را از کوپا دل ری کنار زدند. به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، اتلتیک بیلبائو بامداد جمعه در ورزشگاه سن‌مامس میزبان رئال مادرید بود تا این دو تیم در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری به مصاف هم بروند. این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر بیلبائو به پایان رسید تا این تیم پس از کنار گذاشتن بارسلونا، رئال مادرید را هم کنار بگذارد و به مرحله نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارسلینو گارسیا سرمربی تیم فوتبال بیلبائو بعد از این دیدار در نشست خبری خود گفت:‌ خیلی خوشحالم، به کار بازیکنان و حمایت هواداران افتخار می کنم. حذف بارسا و رئال مادرید به نوبه خود بسیار سخت است اما هنوز راه زیادی در پیش داریم. فقط به این دلیل که این دو باشگاه بزرگ را حذف کردیم به این معنی نیست که در فینال خواهیم بود.

او در ادامه صحبت های خود گفت: تا اینجای کار در ژانویه نمی خواهم هیچ هدفی برای اتلتیک در نظر بگیرم. خوشحال باشیم که می توانیم از نتیجه‌ای که با تلاش بازیکنان به دست آورده ایم لذت ببریم. ما یک بازی لیگ پیش روی اسپانیول داریم که باید برای آن آماده باشیم و به لطف آن می‌توانیم در جدول رده بندی صعود کنیم و امیدوارم بتوانیم سهمیه رقابت های اروپایی را برای فصل بعد بگیریم.

مارسلینو در پایان گفت: فشار ما روی تیم رئال عالی بود و چندین موقعیت خوب گلزنی در این دیدار داشتیم و با شایستگی به برد رسیدیم. تنها یک بار رئال صاحب موقعیت جدی برای گلزنی شد. در وسط زمین، ما مانند یک دیوار ایستاده بودیم اگرچه تسلط بر رئال مادرید بسیار دشوار است.

در این دیدار بیلبائو خیلی خوب ظاهر شد و با این که رئال مادرید توپ و میدان را در اختیار داشت، توانست موقعیت‌های خوبی روی دروازه کورتوآ ایجاد کند. البته این بازی تا دقیقه ۹۰ گلی در بر نداشت تا این که پاس اشتباه کاسمیرو در پشت محوطه جریمه رئال مادرید منجر به گل‌زنی آن‌ها شد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کوپا دل ری اتلتیک بیلبائو اتلتیک بیلبائو کوپا دل ری رئال مادرید کوپا دل ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس

باواریایی‌ها پیش از بازی مقابل رئال مادرید یاد اسطوره فقید خود را زنده نگه داشتند.

طرفداری | دیدار دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از دقایقی پیش در استادیوم آلیانتس آرنا شروع شده است و تا دقیقه 25 با نتیجه 1-0 به سود رئال مادرید دنبال می‌شود.

پیش از شروع این مسابقه حساس در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هواداران بایرن مونیخ یاد اسطوره خود و فوتبال آلمان و جهان، فرانتس بکن باوئر را زنده نگه داشتند. همچنین مسئولان باشگاه بایرن مونیخ از پسر و همسر اسطوره فقید فوتبال آلمان تقدیر بعمل آوردند. هایدی بکن باوئر همسر و جوئل بکن باوئر مهمان دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید در استادیوم آلیانتس آرنا بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • (تصاویر) دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید، تبلیغات کثیف صداوسیما وسط زمین!
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • ببینید | نمادین‌ترین نبرد تاریخ قاره سبز | رئال و بایرن؛ یک گام تا فینال
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است