Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - توزیع کمک‌های مومنانه در استان اردبیل از زمان آغاز کرونا تاکنون با جدیت و اهتمام ویژه ادامه دارد و خوشبختانه تاکنون برای بسیاری از هم‌استانی‌ها بسترهای مناسبی برای بهره‌مندی از نیازهای ضروری فراهم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل،‌ توزیع کمک‌های مومنانه در استان اردبیل از زمان آغاز کرونا تاکنون با جدیت و اهتمام ویژه ادامه دارد و خوشبختانه تاکنون برای بسیاری از هم‌استانی‌ها بسترهای مناسبی برای بهره‌مندی از نیازهای ضروری فراهم شده است به طوری که سپاه و بسیج با حضور در مناطق مختلف استان و شناسایی و احصای افراد نیازمند، از آن‌ها دستگیری کرده و برای حل مشکلات آن‌ها گام‌های اساسی و هدفمند برداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاه و بسیج از زمان آغاز کرونا تاکنون وارد میدان شده و محله به محله در راستای کمک به نیازمندان اقدام کرده‌اند و همواره این تلاش‌ها با جدیت ادامه دارد و در زمان بحران بارش برف نیز این مهم محقق شد.

در این باره سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده سپاه مشگین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: به همت بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس و خیران آماده توزیع 300 بسته معیشتی به نیازمندان و اقشار کم‌درآمد هستیم تا بتوانیم بخشی از نیاز آن‌ها را در شرایط کنونی برطرف کنیم.

وی افزود: این بسته‌ها به مناسب ولادت امام محمدباقر(ع) و ایام‌الله دهه فجر با محوریت بیماران کرونایی در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود تا بخشی از مشکلات آن‌ها برطرف‌سازی شود.

توزیع 35000 بسته معیشتی همزمان با دهه فجر/ بیش از 30 پروژه محرومیت‌زدایی افتتاح می‌شودهمزمان با ایام الله دهه فجر بسته‌های معیشتی به کارگران روزمزد شهر ایلام اهداء شد120گروه جهادی در شهرستان بردسکن فعالیت دارند/ از توزیع بسته‌های معیشتی تا کمک تحصیلی و اجاره مسکن

فرمانده سپاه مشگین‌شهر تصریح کرد: جامعه هدف توسط بسیج محلات و شهرستان شناسایی شده و فرماندهان مقاومت بسیج این بسته‌ها را توزیع خواهند کرد که امید می‌رود شاهد جلب رضایت آن‌ها و رفع مشکلات کنونی در جامعه باشیم.

 

 

انتهای پیام/132/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است