Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شاه‌حاتمی تهیه کننده فیلم ماهان در گفت‌گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره اینکه آیا نقدهای صورت گرفته به فیلمش منصفانه است، یا نه گفت: تمام نقدها منصفانه هستند چرا که به صورت سلیقه‌ای صورت می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

روز چهارم چهلمین جشنواره فجر/ شاه حاتمی: درآمد حاصل از فیلم ماهان تقدیم کودکان سرطانی می‌شود

وی ادامه داد: یکی از بحث‌هایی که درباره فیلم من وجود دارد این است که چرا هیئت انتخاب این فیلم را برگزیده یا ممکن است بعدا در بحث داوری بگویند چرا این فیلم جایزه گرفته، به نظر من نقدها بسیار سلیقه‌ای بود و هیچ نقد فنی صورت نگرفت من دوست دارم نگاهی که منتقدان به فیلم دارند را مطرح کنند ولی باید تلاش شود که نقد سازنده صورت بگیرد و به در کل باید بگویم بهتر است همیشه نیمه خالی لیوان را نبینیم و نیمه پر لیوان هم باید دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل باید بگویم کاری که در تمام فریم‌هایش امید موج می‌زند در سینمای امروز یک کار با ارزش به شمار می‌رود.

شاه‌حاتمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کار با عواملی که بار اولشان بود سینما را تجربه می‌کردند سخت نبود، گفت: خب باید گفت همه یک روزی از اولین بار شروع می کنند و به نظرم نسل امروز سینما نسل درخشانی هستند بچه‌هایی که هم از نظر تکنیکی سواد خوبی نسبت به سینما دارند و هم نسبت به قصه واقفند به نظر من باید به همه انسان‌ها فرصت داده شود.

تهیه‌کننده فیلم ماهان در ادامه افزود: ما حتی اگر نگاهی به آثار کارگردان‌های بزرگ دنیا هم بیندازیم متوجه می‌شویم که کارهایی در آثارشان وجود دارد که حتی قابل باور هم نیست.

شاه‌حاتمی گفت: ساخت فیلم در شرایط نرمال بسیار ساده تر ساخت فیلم در شرایط همه گیری است که امروز درگیرش هستیم چرا که به خاطر این شرایط ما مجبور بودیم بخش‌هایی از فیلم را تغییر داده و بخش‌هایی را نیز کوتاه کنیم و تحت فشار عصبی یک اثر سینمایی تولید کنیم. خب طبیعتا وقتی شرایط بهتر باشد خروجی بهتری را نیز شاهد خواهیم بود.

شاه‌حاتمی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید این فیلم در اکران عمومی مورد استقبال قرار گیرد یا خیر گفت: امیدوارم این اتفاق صورت بگیرد اما خب باید یگویم چیزی را که ما در این فیلم دنبالش بودیم این است که به جامعه‌ای که رو به افسردگی است امید به زندگی دهیم و آنها را به زندگی امیدوار کنیم.

انتهای پیام/

صفیه رجایی هرندی کد خبر: 1128442 برچسب‌ها اخبار سینما

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار سینما شاه حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول گفت: در پی بارندگی اخیر و آب‌گرفتگی معابر، حدود به ۳۰ دستگاه خودرو گرفتار در آب رهاسازی شدند.

مصطفی طحان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در پی بارندگی شدید بیشتر از یکصد میلیمتر و آب‌گرفتگی خیابان‌ها که منجر به گرفتار شدن تعداد زیادی از خودروها و شهروندان شد بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی هلال احمر به صورت هماهنگ با ساز دستگاه‌های امدادی و عملیاتی شهرستان اقدام به امدادرسانی نموده و قریب به ۳۰ دستگاه خودرو رهاسازی شدند

وی افزود؛ کلیه نیروهای امدادی و عملیاتی و همچنین امکانات لجستیکی هلال احمر شهرستان کماکان در حالت آماده‌باش قرار داشته تا در صورت نیاز در اولین فرصت اقدامات لازم انجام پذیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول ادامه داد: از همشهریان محترم خواهشمندیم به هشدارهای هواشناسی و دستگاه‌های امدادی توجه نموده و از قرار گرفتن در نقاط پر خطر، حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، نقاط آبگیر و ارتفاعات تا زمان خروج سامانه بارشی از منطقه اجتناب نمایند

کد خبر 750151

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • فیلم های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند
  • اعتراف سازنده «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد