Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد امیری در گفت‌گو با میزان، در واکنش به اتفاقات رخ داده و ترک تمرینات از سوی مربی‌اش به خاطر حقوق بسیار پایین، اظهار داشت: زیر نظر حسین نصاری در خرم آباد تمرین می‌کردم که وی مرتب در جریان تمرینات نسبت به پایین بودن حقوقش اعتراض داشت و به من می‌گفت که باید فدراسیون حقوقش را افزایش دهد. همین مسئله سبب شده بود تا تمرکز زیادی روی تمریناتم نداشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته وی، چون همزمان مربیگری افراد غیرمعلول را نیز برعهده داشت، بهمن رضایی سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی از او خواسته بود که تکلیف خود را برای مربیگری مشخص کند.   وی افزود: مربی‌ام به دلیل اعتراض نسبت به پایین بودن حقوقش پس از پایان اردو، تصمیم گرفت از مربیگری من کنار بکشد و به همین دلیل مدتی است که خودم تمریناتم را بدون حضور مربی در خرم آباد پیگیری می‌کنم. البته حتی بدون مربی هم می‌توانم در بازی‌های پاراآسیایی چین به مدال طلا دست پیدا کنم چرا که رکوردم در حال حاضر جزو نفرات اول آسیا است. تنها مشکل من پارالمپیک پاریس است که امیدوارم فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک به دنبال جذب مربی خوب برایم باشند.     دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو تصریح کرد: مسئولان از مربیان خواستند که برای ورزشکاران در مسابقات فضای باز مانند پاراآسیایی هانگژو و پارالمپیک ۲۰۲۴ رکورد پیشنهادی بدهند. اکنون دارای رکورد ۳۱ متر هستم، برای رقابت‌های فضای باز رکوردم ۲۶ متر خواهد بود و برای پارآسیایی ۲۹ متر و برای پارالمپیک پاریس هم ۳۲ متر. در نهایت به این نتیجه رسیدم که اصلا درست نیست در شرایطی که تحریم هستیم، مسئولان ۲ سال با پول بیت‌المال برای من هزینه کنند، اما با برنامه‌ریزی مربی هیج ارتقای رکوردی نداشته باشم. برای خودم عجیب بود یعنی در این ۲ سال که در اردو هستم نباید ارتقای رکورد داشته باشم؟ تصمیم دارم در مسابقات فضای باز دبی به رکورد پارالمپیک حمله کنم و پس از آن در پارآسیایی هانگژو، رکورد بالاتری هم ثبت کنم تا در المپیک پاریس بتوانم حماسه دیگری خلق کنم.   امیری با اشاره به اینکه حاضر است تمام دارایی خود را بدهد تا بار دیگر به مسابقات قویترین مردان برگردد، خاطرنشان کرد: حاضرم کل دارایی خودم را پس دهم و حتی به من بگویند ۳ سال هم بیشتر عمر نمی‌کنم، اما در نهایت به رشته قوی‌ترین مردان برگردم. ورزش جانبازان و معلولین آنقدر حواشی دارد که هنوز نتوانستم در این رشته رفیق پیدا کنم و تنها با دبیر فدراسیون و بهمن رضایی دوست شده‌ام، چون دیگر به کسی اعتماد ندارم.      وی درباره شرایط تمرینی و آمادگی‌اش اظهار کرد: در خرم آباد به تنهایی تمرین می‌کنم، چون می‌خواهم در ۳ ماده پرتاب دیسک، پرتاب وزنه و پرتاب نیزه شرکت کنم. از آنجایی که مسابقات جهانی ژاپن از سال ۲۰۲۲ به سال ۲۰۲۳ موکول شده، تنها مسابقه فضای باز مهم پیش‌رو در اسفند ماه و در دبی است که می‌خواهم در این مسابقات ارتقای رکورد داشته باشم و پس از آن در هانگژو بتوانم با بهترین شرایط بدنی پرتاب کنم. خدا را شکر تجهیزات خوبی دریافت کرده‌ایم و اکنون به خاطر اردو‌هایی که فدراسیون گذاشته همه چیز عالی است. تلاش شد تا من هم در اردو باشم، اما چون ویلچرم مشکل داشت نمی‌توانستم در اردو باشم، اما دوست داشتم که باشم. بعد از مسابقات فضای باز، تمریناتم را برای درخشش در پاراآسیایی هانگژو پیگیری می‌کنم.   امیری در پایان گفت: از بهمن رضایی و حمیدی که واقعا اردو را مدیریت کرده‌اند، تشکر می‌کنم. واقعاً در این شرایط برپایی اردوی ۲۰ روزه سخت است، البته در راس همه این‌ها محمود خسروی‌وفا حضور دارد که خالصانه از هیچ تلاشی برای ورزشکاران دریغ نمی‌کند. ان‌شاءالله با برنامه‌هایی که مسئولان پارالمپیک از جمله دبیر کمیته برنامه‌ریزی کرده امیدوارم در پاریس تعداد مدال طلای کاروان ایران بیشتر از توکیو شود. بیشتر بخوانید: آغاز اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین از ۱۳ بهمن

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فضای باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم در دولت رئیسی چند؟ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟

آفتاب‌‌نیوز :

اخیر روزنامه هم میهن از شکستن رکورد تورم تاریخ انقلاب در دولت رئیسی خبر داده بود که بانک مرکزی در جوابیه ای به این گزارش آن را رد کرد اما ناخواسته اطلاعات جدیدی از ثبت رکورد تورم در دولت رئیسی افشا کرده است.

‏بانک مرکزی در بخشی از این گزارش نوشته بود:  «تورم نقطه به نقطه در ماه فروردین سال ۱۴۰۳، نسبت به فرودین سال ۱۴۰۲، به میزان ۲۷.۷ واحد درصد کاهش پیدا کرده و به کمتر از میانه کانال ۳۰ درصد رسیده است».

‏ عبدالناصر همتی در واکنش به این گزارش بانک مرکزی نوشته است: از اطلاع رسانی بانک مرکزی ممنون. البته مناسب بود که تورم سالانه در پایان سال ۱۴۰۲  ‏و فروردین ۱۴۰۳ را هم اعلام می‌کردند. 

‏وی افزود: این اعلام، به معنای این است که تورم فروردین ۱۴۰۲ به میزان «۶۳ درصد» بوده است!

‏همتس نوشت: این تورم اعلام نشده، نتیجه رکورد رشد ۴۳ درصدی چاپ پول در سال ۱۴۰۱ و دلیل عمده فشار به نرخ ارز در ۱۴۰۲ بود.

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • تورم در دولت رئیسی چند؟ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند