Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@14:56:22 GMT

تور جهانی تنیس| تنیسورهای مرحله نیمه نهایی مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۹۵۱۹

تور جهانی تنیس| تنیسورهای مرحله نیمه نهایی مشخص شدند

تنیسورهای کشورمان موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت های تور جهانی زیر ۱۸ سال شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون‌ تنیس؛ در ادامه برگزاری رقابت های تور جهانی زیر ۱۸ سال در کیش، تنیسورها برای رویارویی با حریفان خود در مرحله یک چهارم نهایی با هم دیدار کردند. 

در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات بازیکنان با برگزاری ۴ دیدار با هم دیدار کردند و در نهایت نتایج زیر در این مرحله بدست آمد:   کسری رحمانی - انس کوچو از ترکیه (۲-۶ و ۴-۶ رحمانی) امیرعلی قوام - اگه توپکوچ از ترکیه ‌(۴-۶ و‌ ۵-۷ قوام)  سامیار الیاسی - الیاس فهیم از امریکا (۵-۷، ۴-۶ و ۰-۶ فهیم) یونس طلاور  - گورسوی از ترکیه (۳-۶ و ۲-۶ گورسوی)    در بخش دختران: نیسان جان - زینب اربکان از ترکیه (۰-۶ و ۰-۶ اربکان)  رومینا زینالی - نومانوقلو از ترکیه  (۶-۷ و ۶-۷ زینالی)  لپاگ از بلژیک - کاراباجاک از ترکیه (۵-۷ و ۵-۷ کاراباجاک)  جندوبی از تونس - درسا چراغی (۳-۶ و ۱-۶ جندوبی)    همچنین در در بخش دونفره نیز تیم های حاضر برای راه یافتن به مرحله پایانی با هم دیدار کردند و در نهایت تیم امیرعلی قوام - کسری رحمانی از ایران با نتیجه (۲-۶ و ۴-۶) مقابل زوج سامان رضاییان از ایران - تانگال از ترکیه به پیروزی رسیدند و تیم الیاس فهیم از امریکا - یونس طلاور از ایران‌ با نتیجه (۳-۶ و ۳-۶) از سد زوج سامیار الیاسی - علیرضا گلزاد از ایران عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    در بخش دختران نیز با انصراف تیم لپاگ از بلژیک  - جندوبی از تونس، درسا چراغی از ایران و ادا نونانوقلو از ترکیه به فینال راه یافتند و در دیگر دیدار این مرحله نیسا بلوت و کاراباجاک از ترکیه با نتیجه (۳-۶ و ۴-۶) مقابل دفنه ارباکان - زینب ارباکان از ترکیه به پیروزی رسیدند و جواز حضور در فینال را بدست آوردند.    به این ترتیب این مسابقات امروز با برگزاری ۲ دیدار فینال بخش دونفره و ۴ دیدار نیمه نهایی بخش انفرادی پیگیری می شود.    در این دوره از رقابت‌ها که با سرداوری سینا ابراهیمیان، سرداور نشان سفید کشورمان انجام می‌‎شود، ۱۲۰ تنیسور از کشورهای ایران، آمریکا، پاکستان، مالی، ترکیه، بلژیک و اسپانیا حضور دارند.   در هفته نخست این مسابقات ۱۲۰ تنیسور حضور داشتند که در نهایت نماینده آمریکا در بخش پسران‌ و‌ نماینده بلژیک در بخش دختران موفق به کسب عناوین قهرمانی شدند.  هفته دوم این رقابت‌ها  نیز تا روز ۱۶ بهمن ادامه دارد.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند