Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه اقتصاد ایران و ایرانیان باید اولویت عموم صاحب‌منصبان باشد، تاکید کرد: نمایندگان در تعامل با دولت و با فراخواندن تمامی دیدگاه‌های متفاوت علمی صاحب‌نظران، بودجه مطلوب ملت را تصویب کنند.

به گزارش قدس آنلاین، کمال‌الدین پیرموذن با ارزیابی عملکرد نمایندگان مجلس در بررسی لایحه بودجه سال آینده، اظهار کرد: بی‌تردید بررسی دقیق و عالمانه لایحه بودجه سالانه و تصویب آن، مهم‌ترین و خطیرترین وظیفه نمایندگان مجلس است؛ اما آنچه این روزها از عملکرد کمسیون تلفیق و اظهارات پراکنده برخی از نمایندگان به گوش ملت می‌رسد خلق پول و افزایش بی‌رویه مالیات و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و مواردی از این دست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه درصورت تصویب نهایی این موارد در سال آتی فقرا فقیرتر و غنی‌ها، پولدارتر می‌شوند، تصریح کرد: آثار زیان‌بار و خسران‌آور خلق پول و افزایش لجام‌گسیخته نقدینگی و تورم و گرانی، اقشار متوسط و ضعیف جامعه را با مشکلات متعدد معیشتی مواجه می‌کند و در تنگنای فقر و فساد قرار می‌دهد.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: چنانچه ارز دارو، نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی حذف شود، اقشار آسیب‌پذیر جامعه تاب فشارهای زندگی را نخواهند آورد. بی‌شک با تعامل عزتمندانه با دنیا و افزایش ثروت ملی و صادرات و اقتصاد مولد می‌توان عالمانه اقتصاد بیمار کشور را جراحی کرد.

پیرموذن با بیان اینکه دارو، پفک نیست که افزایش نجومی قیمت آن اهمیتی نداشته باشد، تصریح کرد: این شرایط منجر می‌شود که رنج بیمار و بیمارداران بیشتر شود یا شرمندگی مردم برای ناتوانی در تامین نان سفره‌هایشان افزایش یابد و وظیفه دولت و مجلس همین است که اجازه بروز چنین اوضاعی را تحت هیچ شرایطی ندهد.

وی افزود: امیدوارم نمایندگان ملت به شکلی عالمانه و با بهادادن به ارتباط موثر با دنیا و افزایش ثروت ملی، فارغ از شعارها به داد ملت برسند؛ همان‌طور که اقصاد مولد آلمان و ژاپن با بهادادن به اقتصاد مولد و به‌روز از زیر خروارها خرابه جنگی بیرون آمدند و رشد کردند.

نماینده سابق مجلس در پایان اظهار امیدواری کرد: اگر چنین عمل کنیم ایران رشید اسلامی هم با بهادادن به اقتصاد مولد و رشد اقتصادی، افزایش کیفیت زندگی ایرانیان را شاهد خواهد بود، بنابراین نمایندگان بیش از پیش در تعامل با دولت و با فراخواندن تمامی دیدگاه‌های متفاوت علمی صاحب‌نظران، بودجه مطلوب ملت را تصویب کنند. امروز اقتصاد ایران و ایرانی باید اولویت عموم صاحب‌منصبان باشد.

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کمال الدین پیرموذن نماینده سابق مجلس حذف ارز 4200

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر

رییس جمعیت هلال‌احمر، از تصویب ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر در مجمع عمومی جمعیت هلال احمر خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد، زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • تصویب طرحی در آمریکا برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • عدم تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند