Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@02:17:13 GMT

فوت پرستار کرمانی به دلیل فشار کاری نبود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۹۶۷۵

فوت پرستار کرمانی به دلیل فشار کاری نبود

به گزارش «تابناک»، امان الله ابوالقاسمی در گفتگو با مهر اظهارداشت: روز گذشته خبری در برخی رسانه‌ها در خصوص فوت یکی از پرستاران کرمانی به دلیل فشار زیاد کاری منتشر شد که بررسی‌های لازم در این خصوص انجام و مشخص شد علت فوت فشار کاری نبوده است.

وی افزود: با خانواده و پرستاران کرمانی در خصوص فوت این عزیز ابراز همدردی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالقاسمی بیان کرد: با این وجود پیگیری‌های لازم از سوی مراجع قانونی نیز در حال انجام است و نتایج اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر آیت الله صافی گلپایگانی کرمان پرستار کرمانی فوت پرستار فشار کاری تکذیب مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون
  • کرمانی ها برای استقبال از دو شهید گمنام به فرودگاه رفتند
  • فشار کاری بالا دلیل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • تفکیک زباله از مبدأ یک ضرورت است
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است/ ضرورت کاهش زباله سوزی