Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ایمان شمس برادر بزرگ‌تر امید شمس، کارگردان فیلم ملاقات خصوصی است. او در فیلم برادرش در نقش یک خلافکار قوی‌هیکل ظاهر شده که با قمه‌کشی دیگران را تهدید می‌کند. ایمان شمس که زمانی عنوان قوی‌ترین مرد ایران را در اختیار داشت، امروز پا به عرصه بازیگری گذاشته است. او پس از اکران فیلم ملاقات خصوصی در خانه جشنواره از جزییات این نقش و حضورش در فیلم برای ما صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه سالی در مسابقه م ردان آهنین شرکت کردید؟

از سال ۸۸ وارد مسابقات حرفه‌ای قوی‌ترین مردان ایران یا همان مردان آهنین شدم و تا سال ۹۷ که این برنامه تلویزیونی بود حضور داشتم. حدود ۴ بار فینالیست بودم و چند بار قهرمان شدم.

تعطیلی این برنامه به ش ما ضربه زد؟

بله. قوی ترین مردان ایران خیلی پربیننده بود. ساعت پخش این برنامه خیابان ها خلوت می شد. بعد از فوتبال پربیننده ترین بود. از وقتی این مسابقات تعطیل شد، خیلی از ورزشکارهای ما که در قوی ترین مردان ایران مشهور بودند، بعد از تعطیلی این برنامه خلافکار شدند. این افراد به دلیل فیزیکی که دارند، هر شغلی را نمی‌توانند انتخاب کنند. درآمد من از همین برنامه بود. امیدوارم مسئولان ورزشی بیشتر رسیدگی کند.

از طریق این برنامه در آمد داشتید؟

قطعا. من مربی باشگاه‌ها می‌شدم. باشگاه‌ها خیلی شلوغ‌تر می‌شد. هر ورزشی برای ورزشکارانش یک دوره قهرمانی دارد. سن ما که از آن دوره بگذرد می توانیم داور یا مربی باشیم. این ورزش وقتی از تلویزیون پخش می‌شد خیلی پربیننده بود.

چرا برنامه مردان آهنین  تعطیل شد؟

حاشیه هایی به وجود آمد. من خیلی نمی خواهم وارد این مسائل شوم. می‌گفتند شرکت‌کنندگان قوی‌ترین مردان ایران جزو افراد ناموجه هستند. ولی این طور نبود. ما اگر مظلوم نبودیم در این مدت از حق خودمان دفاع می‌کردیم و برنامه را برمی‌گرداندیم. می‌توانستیم برویم در فدراسیون یک سر و صدایی بکنیم. خیلی از فوتبالیست‌ها بیشتر از ما حاشیه دارند. ورزشکاران ما با وجود این که خیلی قوی هستند ولی هیچ حاشیه‌ای نداشتند.

الان شبکه نسیم برنامه ت همتن را پخش می‌کند. این برنامه راضی کننده نیست؟

تهمتن اصلا ربطی به مردان آهنین دارد. این برنامه یک جذابیت جزیی برای آدم های عادی دارد. در تهمتن هر کسی می تواند ثبت نام و شرکت کند. ولی ما برای مسابقه مردان آهنین کل سال را ورزش می کردیم که آخر سال برنده شویم.

چطور برای نقش‌تان در مل اقات خصوصی آماده شدید؟

قبل از این که فیلم را شروع کنم، برادر بزرگم برایم کلاس گذاشت و روی فن بیان من کار کرد.

این فیلم چه جذابیتی بر ای شما داشت؟

من از بچگی بازیگری را دوست داشتم. همیشه به امید می‌گفتم اگر فیلمی ساختی دوست دارم بازی کنم. در این فیلم تا حدی شخصیت خودم و دوستانم را بازی می کنم. از این لحاظ که در فیلم به مردان آهنین اشاره می‌شود. البته من در این سریال اهل قمه کشی هم هستم. دوستان خودم را دیده بودم که تا چند سال پیش افتخار شهر بودند ولی الان به خاطر خلافکاری در زندان هستند.

از تعطیلی برنامه  مردان آهنین خیلی ناراحت هستید؟

بله. یک شخصیتی مثل من با ۱۴۰ کیلو وزن نمی تواند جایی کارگری کند. وقتی تلویزیون رقابت ما را پخش می‌کرد، خیلی‌ها به دنبال شرخر سراغ من می‌آمدند. می‌گفتند فلانی پول من را خورده و تو برو پول را زنده کن. نزدیک بود خود من هم به سمت خلاف کشیده شوم. من به خودم آمدم و جلوی خودم را گرفتم که در مسیر غلط نیافتم اما خیلی از رفیق‌هایم را دیده‌ام که درگیر حاشیه شدند. خیلی افسوس می‌خورم. آنها آدم‌های مشهوری بودند که در خیابان با آنها عکس می‌گرفتند؛ ولی الان به جرم‌های مختلف در زندان هستند. به هر حال خرج ورزش ما خیلی زیاد است و بعضی‌ها می‌خواهند از هر راهی شده آن را تامین کنند.
 

کد خبر 654846 برچسب‌ها خبر مهم جشنواره فيلم فجر سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم جشنواره فيلم فجر سینمای ایران قوی ترین مردان ایران مردان آهنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج

ایسنا/خوزستان علی محمدی، عکاس خوزستانی، در دومین جشنواره عکس روز سنندج شایسته تقدیر شد.

تعداد پنج اثر از این عکاس به نمایشگاه راه یافت و یک اثر در بخش معماری شایسته تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، دومین جشنواره عکس روز سنندج به صورت حضوری و اردویی برگزار شد و عکاسان پذیرش شده از سراسر کشور به مدت چهار روز از شهر سنندج عکاسی کردند.

این جشنواره در بخش‌های ۱) عکاسی مستند اجتماعی با موضوعات معماری سنتی، مناظر شهری و بازار، شهر نگاره شامل برخورد مستند با همه موارد مرتبط با شهر سنندج از قبیل مناظر، زیبایی‌ها و فضاهای شهری، شهر و شهروند و زندگی شهری، محیط زیست و چشم‌انداز شهری، ترافیک، ورزش همگانی، نمودهای شهر سالم و مدیریت شهری و ۲) عکاسی طبیعت با موضوعات مناظر طبیعت، طبیعت و حیات وحش و پرندگان برگزار شد.

بنابر اعلام هیات اجرایی دومین جشنواره ملی عکس سنندج پس از دریافت تعداد ۲۴۷ درخواست حضور و سوابق از استان‌های سراسر کشور به دبیرخانه و بررسی و ارزیابی رزومه‌های دریافتی توسط هیات کارشناسی تعداد ۳۰ عکاس غیربومی را شایسته حضور در این رویداد فرهنگی ـ هنری شناخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • ببینید| رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس؛ چرا از گرفتن سیمرغ شاد نبود؟ رازگشایی از ملاقات شرعی تا آش و شکلات!
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • بیشترین حضور شرکت‌های خصوصی در شرکت ملی نفت در دولت سیزدهم رقم خورد
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!