Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:22:28 GMT

رونمایی از اعلان فیلم ایرانی در برلین

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۹۸۰۱

رونمایی از اعلان فیلم ایرانی در برلین

با مشخص شدن تاریخ نمایش «تا فردا» در جشنواره برلین، پوستر بین‌المللی این فیلم منتشر شد.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «تا فردا » به کارگردانی «علی عسگری» و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی محصول مشترک ایران، فرانسه و قطر است و امسال در بخش پانورامای جشنواره فیلم برلین حضور دارد.

فیلم سینمایی «تا فردا» که به بخش پانورامای جشنواره فیلم «برلین» دعوت شده، اولین نمایش خود را روز ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) ساعت ۲۲ در سالن «Zoo Plast ۱» تجربه خواهد کرد و در ادامه در ۶ نوبت دیگر طی روزهای ۱۵، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ فوریه (۲۶، ۲۹، ۳۰ بهمن و اول اسفند) به روی پرده خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هفتاد و دومین دوره جشنواره برلین قرار است از ۱۰ تا ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ (۲۱ بهمن تا اول اسفند ۱۴۰۰) در پایتخت آلمان برگزار شود.

تافردا به صورت مشترک توسط علیرضا خاتمی و علی عسگری نوشته شده و بازیگران اصلی آن عبارتند از: صدف عسگری، غزل شجاعی، بابک کریمی، امیررضا رنجبران، نویان آبدردیده، نهال دشتی، کتایون سالکی، محمد حیدری و میلاد معیری.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکو‌های ایرانی
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت