Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:00:14 GMT

۲۶ طرح برق رسانی و آموزشی در سردشت افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۹۸۵۳

۲۶ طرح برق رسانی و آموزشی در سردشت افتتاح شد

لقمان خسروپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سومین روز از دهه مبارک فجر بهره برداری از طرح برق رسانی به روستای "بایزه مره " از توابع بخش وزینه شهرستان سردشت آغاز شد.

وی افزود: همزمان با این طرح  ۲۴ طرح دیگر  شامل برق رسانی به سه روستای  «کانی اسپان»، «سیره میرگ» ، «کنه ورچه » و هم چنین طرح‌های اصلاح و ساماندهی شبکه های توزیع برق در روستاهای مختلف شهرستان ، پروژه تعویض سیم مسی به کابل خودنگهدار به طول ۲۴ کیلومتر  با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ، طرح تامین روشنایی بلوار « ماراغان سردشت »  با اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و تامین برق واحدهای تولیدی ، کشاورزی و صنعتی با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال  افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در مجموع اعتبار طرح های قابل افتتاح برق رسانی ۱۵۰ میلیارد ریال است که بخشی از منابع داخلی و بخشی دیگر از منابع ملی هزینه شده است.

 سرپرست فرمانداری سردشت گفت: همچنین به همین مناسبت ۲ مدرسه مشارکتی در روستاهای "سپیداره " و " پاشبرد " از توابع بخش وزینه سردشت نیز به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: دبستان ۲ کلاسه روستای «سپیداره » به مساحت ۴۰۰ متر مربع ، با زیربنای ۹۰ متر مربع با هزینه هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری و با مشارکت اهالی به بهره برداری رسید.

خسروپور افزود: همچنین دبستان یک کلاسه ابتدایی روستای «پاشبرد» این شهرستان نیز به مساحت ۲۰۰ متر مربع با زیربنای ۷۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است .

برچسب‌ها مناطق محروم آذربایجان غربی افتتاح طرح طرح های عمرانی سردشت مناطق مرزی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق محروم آذربایجان غربی افتتاح طرح مناطق محروم آذربایجان غربی افتتاح طرح طرح های عمرانی سردشت مناطق مرزی دهه فجر میلیارد ریال بهره برداری برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا خراسان رضوی گفت: آیین افتتاحیه همزمان دو هزار و ۹۵۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرآباد بردسکن  برگزار خواهد شد.


سرهنگ محمد روحانی افزود: این طرح ها شامل احداث و تکمیل مسکن محرومان به تعداد هزار و ۱۰۲ طرح، احداث و تکمیل مراکز آموزشی ۱۳۲ طرح، آسفالت راه‌ های روستایی و بین مزارع ۶۲ طرح،  ۸۵ طرح آبرسانی و توزیع آب، ۳۸ طرح کشاورزی و هزار و ۵۳۱ طرح مرمت و بهسازی مراکز فرهنگی، مذهبی، ورزشی و واحدهای مسکونی است.


وی بیان کرد: مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد بردسکن و طرح آبرسانی ۱۵ روستای دیگر استان به طور همزمان افتتاح و مورد بهره‌ برداری قرار خواهد گرفت.

 

سرهنگ روحانی اعتبار صرف شده برای کل این طرح ها را  بیش از ۴۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد.


وی گفت برای اجرای مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد ۱۲.۵ میلیارد تومان و برای آسفالت مزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای شهرآباد شش و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است