Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس صابری روز جمعه در گفت و گویی افزود: بر مبنای اطلاعات مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، مشخص شد که این باندهای جعل با دریافت مبالغ هنگفت مدارک تحصیلی دانشگاه‌های مختلف دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی را در مقاطع مختلف صادر می‌کردند.

وی با بیان اینکه، این باند جعل مدارک تحصیلی هیچ ارتباطی با دانشگاه آزاد اسلامی ندارد، افزود: گزارش‌های مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی سبب شد که پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و روند قضایی این باند جاعل را در دستور کار قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های پلیس آگاهی تهران، متهم اصلی با تعداد زیادی مدرک جعلی دستگیر شد که متأسفانه این باند علاوه بر جعل مدرک اقدامات مجرمانه دیگری نظیر جعل برگه‌های واکسن، جعل اسناد ملکی و تعرض به دختران بی‌سرپناه داشته است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۵ متهم اصلی این پرونده دستگیر شده‌اند و مراحل قضایی پرونده در حال انجام است.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه اظهارکرد: مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی از یک سال و نیم پیش برای شناسایی باندهای جعل مدارک تحصیلی اقدام کرده و عرصه را برای اقدامات مجرمانه این باندها تنگ کرده است، البته همچنان بررسی‌ها تا شناسایی تمامی این باندها ادامه دارد.

صابری به مردم توصیه کرد که نباید تحت تأثیر اقدامات فریبکارانه سودجویان قرار گیرند و دریافت مدارک دانشگاهی را تنها از مبادی رسمی دنبال کنند.

وی اعلام کرد: پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی تنها از طریق آزمون‌های رسمی و مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی این دانشگاه صورت می‌گیرد و هیچ راه دیگری برای پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد،

رییس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی افزود:بنابراین افراد نباید فریب سودجویان را بخورند، چرا که صدور مدرک جعلی قابل شناسایی است و عواقب ناشی از صدور مدرک تحصیلی جعلی متوجه استفاده‌کنندگان است.

برچسب‌ها جعل هویت دانشگاه آزاد اسلامی پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جعل هویت دانشگاه آزاد اسلامی پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جعل هویت دانشگاه آزاد اسلامی پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی مدارک تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، سردار سیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سوادکوه ضمن تبریک حمله سپاه پاسداران به اسرائیل با برشمردن وظایف نیروی انتظامی، اظهار داشت: وظیفه اصلی نیروی انتظامی حفظ نظام و تامین امنیت است که در راستای آن همه دستگاه‌ها و اقشار مشارکت و نقش دارند، دشمن بهترین روش برای از پا درآوردن ایران را بحث فرهنگی و موضوع حساس عفاف و حجاب در نظر گرفته است.
وی تصریح کرد: ما در میان کشورهای همسایه سرآمد هستیم و قدرت نظامی ما را ندارند در چند سال اخیر مشکلات عدیده‌ای داشتیم و در سال 1401 مشکلات و اغتشاشات اتفاق افتاده بود و در سوادکوه مشکل چندانی در آن حوزه نداشتیم.

وی بیان کرد: با توجه به اجرای طرح نور مشکلی در سوادکوه نداریم و آنچه که در این منطقه در حوزه عفاف و حجاب اتفاق می‌افتد از سوی مسافرین است.

حسینی اجرای طرح نور را از اقدامات مهم در شرایط حساس برشمرد و با توضیح علت اجرای آن اظهار کرد: حفظ شان نیروی انتظامی، مطالبات مردمی، جلوگیری از خدشه‌دار شدن نظام جمهوری اسلامی ایران و توجه به موازین شرعی و قانونی در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در این شرایط سردار رادان جرات اجرای این طرح را داشت، افزود: البته با برنامه‌ریزی دقیق و آموزش‌های قبلی این طرح در 25 فروردین اجرا شد و باید اذعان کرد همکاری و همراهی سپاه، بسیج ، دستگاه‌های دولت و استانداری، ائمه جمعه را داریم. 

حسینی ضمن گلایه از سایر دستگاه‌های متولی در بحث اجرایی کردن طرح نور، تصریح کرد: 32 دستگاه باید پای کار بیایند اما برخی با شک و شبهه آمدند و برخی اصلا نیامدند و از این وضعیت گلایه داریم البته این طرح را با اقتدار اجرا کردیم.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران ، عنوان کرد: در استان علوی مازندران نزدیک به 85 درصد در اجرای طرح نور توفیق داشتیم و در جای جای مازندران این طرح را اجرا می‌کنیم که نزدیک به 50 درصد این موفقیت مربوط به تبلیغات قبل اجرای طرح بوده است.

حسینی با توضیح اولویت‌های فراجا در سال جدید، گفت: هوشمندسازی برای ارائه خدمات به مردم به صورت غیر حضوری، نصب دوربین‌های هوشمند شهری و راه‌ها مد نظر قرار کرفت.

وی افزود: در حوزه سوادکوه به دلیل اینکه شریان اصلی مازندران است نصب دوربین بسیار اهمیت دارد اما زیر ساخت‌ها در این شهرستان درست نیست، برخورد با اراذل و اوباش در سطح استان که یکی از مطالبات به حق مردم است  انجام می‌شود و نیروی انتظامی با کسی که از خط قرمز عبور کند حتما برخورد خواهد کرد.

وی با برشمردن سایر اولویت‌های فراجا در سال جدید، ادامه داد: یکی از دغدغه‌ها بحث سرقت است و برنامه‌های خوبی اجرا کردیم و تا پایان سال گذشته اعضای 20 باند غیربومی با اشراف اطلاعاتی دستگیر شدند که دست سارقان غیربومی از مازندران کوتاه شده و 22 درصد کاهش سرقت در مازندران داشتیم.

حسینی گفت: در مبارزه با مواد مخدر نیز از دیگر اولویت‌ها در انتظامی است و اقدامات خوبی انجام شده و مورد دیگر بحث راه و راهور که تلاش داریم تصادفات جاده‌‌‌‌ای را کنترل کنیم. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه