Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@21:22:29 GMT

معاون رییسی: مجلس شاکله بودجه ۱۴۰۱ را حفظ کند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۰۰۹۸

معاون رییسی: مجلس شاکله بودجه ۱۴۰۱ را حفظ کند

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمد حسینی شامگاه پنجشنبه در زواره اردستان گفت: لایحه بودجه مهمترین سند مالی دولت بشمار می‌آید که هم اکنون در مجلس در دست بررسی بوده و طبیعی است که با نظرات کارشناسی نمایندگان تغییراتی در آن بوجود آید، ولی دولت خواستار حفظ شاکله لایحه توسط مجلس شورای اسلامی است.

وی تصریح کرد: منابع درآمدی، مصرف و هزینه‌ها باید به گونه‌ای باشد که توازن برقرار شود و اگر ما بدون منابع، مصرف‌های جدیدی را تعریف کنیم در واقع کسری بودجه و تورم ایجاد خواهد شد که نمایندگان مجلس باید آن را مد نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پارلمانی رییس جمهور درباره پرداخت حقوق خاطرنشان کرد: رییس جمهور بار‌ها اعلام کرد که ما در کشور یک نظام پرداخت عادلانه نداریم، در دوران گذشته این موضوع به وجود آمده و نهاد‌ها و دستگاه‌های گوناگون خود را استثنا کرده است و یک نظام و انسجام خوبی از قبل وجود ندارد. سازمان اداری و استخدامی کشور مسوول شده است در رابطه با نیرو‌های رسمی، پیمانی، شرکتی، کارمعین، ساعتی و هر نوع دیگر یک تصمیم قاطع بگیرد تا عدالت پرداخت حاکم شود.  امیدواریم شرایط طوری پیش برود که نحوه پرداخت عادلانه و وضع بهتر شود و مجلس انقلابی هم همراه این تصمیم است.

حسینی همچنین در آیین سی و ششمین سالگرد شهادت شهید حجت الاسلام سیدحسن طباطبایی نسب و یادواره ۱۲۰ شهید بخش زواره در سالن امامزاده یحیی (ع) این شهر گفت: دشمن از روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران هراس دارد و تا وقتی که این روحیه در بین ملت ما باشد آن‌ها کاری نمی‌توانند انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی به عنوان قدرت اول منطقه در سطح جهان شناخته شده است، اظهار داشت: امروز فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه می‌بینیم و باید همه تا آخرین نفس پای انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های ملت بایستیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور به فعالیت چهره‌های ماندگار فرهنگی و علمی شهر زواره در سطح کشور اشاره کرد و افزود: استاد محیط طباطبایی و استاد سید ابوالحسن جلوه از جمله این شخصیت‌ها هستند، همچنین شهید سید حسن مدرس در زواره متولد شد و در شهرستان اردستان زندگی کرد.

وی با بیان اینکه شهید مدرس فردی حق طلب بود و امام راحل در بسیاری از موارد به گفته‌ها و روش ایشان استناد می‌کرد، خاطرنشان کرد: مدرس جزو پنج عالم تراز نخست مجلس بود که در شهر خواف بدست عوامل رضاخان به شهادت رسید.
به گفته وی، ما در ادوار مختلف نماینده‌ای مانند مدرس در کشور نداشته ایم که این گونه به پشتوانه اسلام و قرآن و با شجاعت در سخت‌ترین دوران از عزت و شرافت مردم و حقانیت اسلام دفاع کند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه در دوران انقلاب یکی از یاران امام راحل شهید سید حسن طباطبایی نسب بود، گفت: شهدا نقش ارزنده‌ای در عزت و اقتدار جمهوری اسلامی داشتند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سید محمد حسینی لایحه بودجه ۱۴۰۱ رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم 10 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است