Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی ارسلان که به تازگی با دوتابعیتی شدن به عضویت تیم ملی کشتی فرنگی صربستان درآمده و قرار است این تیم را در مسابقات قهرمانی اروپا و سپس قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ همراهی کند، با عقد قراردادی به یکی از تیم‌های حاضر در بوندس‌لیگا پیوست.

این تیم در شهر نورنبرگ حضور دارد و «مالخاز آمویان» قهرمان وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان از ارمنستان نیز با ارسلان هم‌تیمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان که مدعی وزن ۷۲ کیلوگرم است، پیش از این عنوان کرده که برای داشتن شانس حضور در بازی‌های المپیک قصد بازگشت به ۶۷ کیلوگرم را دارد و باید دید در بوندس‌لیگا نیز با آمویان در یک وزن خواهد بود و یا در وزن بالاتر یا پایین‌تر تیمش را همراهی خواهد کرد.

دو کشور ایران و آلمان از دیرباز برگزارکننده بهترین و باکیفیت‌ترین مسابقات لیگ کشتی در دنیا بوده‌اند. در خیلی از کشورها لیگ برگزار نمی‌شود، به همین دلیل هر ساله کشتی‌گیران شاخص دنیا به عضویت تیم‌های ایرانی یا آلمانی درمی‌آیند و بابت برد و باخت در این رقابت‌ها قرارداد جداگانه دارند.کرواسی به ارسلان ویزا نداد/ کشتی‌گیر ایرانی در ارتفاعات صوفیه

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتشار اطلاعیه فدراسیون کشتی در خصوص نحوه انتخاب و اعزام کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم به المپیک پاریس و دادن فرصت به حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان برای خودنمایی، اما برخی اعتقاد دارند کامران قاسم‌پور تا آخرین روزها هم شانس دارد تا به المپیک اعزام شود.

حسن یزدانی که اخیرا با علیرضا دبیر در نشستی شرکت کرد، قرار است از اردوی بعدی به تیم ملی ملحق شود و در صورت قهرمانی در تورنمنت مجارستان و به وجود نیامدن مشکلی از بابت مصدومیت کتفش می تواند در المپیک 2024 پاریس شرکت کند.

از سوی دیگر اما در بند دوم اطلاعیه فدراسیون آمده که اگر شرایط آمادگی یزدانی در تورنمنت مجارستان مناسب ارزیابی نشود، تصمیمات دیگری از سوی کادرفنی گرفته خواهد شد.

با توجه به حفظ کامران قاسم‌پور در اردوی تیم ملی و تمرینات با انگیزه او برای رسیدن به 86 کیلوگرم، به نظر می رسد این موضوع به این کشتی گیر جویباری و رفیق و همشهری حسن یزدانی اطلاع داده شده که تا روزهای آخر هم خودش را آماده نگه دارد و امیدوار به حضور در المپیک باشد.

باید دید در یک ماه آینده چه اتفاقاتی برای دو کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایران رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند