Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@04:31:35 GMT

جزئیات فرآیند پرداخت سود سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۰۱۳۹

جزئیات فرآیند پرداخت سود سهام عدالت

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سود سلام عدالت طبق گفته مسئولان حتما تا پایان سال پرداخت خواهد شد و میزان آن نیز بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان تخمین زده شده است.

پرونده پرداخت سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸ هنوز به طور کامل بسته نشده است که اخبار مختلفی درمورد پرداخت سود سال ۱۳۹۹ به گوش میرسد. درواقع ۹۸ درصد سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸، طی دو مرحله به حساب مشمولان واریز شد و دو درصد آن که باید از سوی برخی شرکت ها از جمله مخابرات پرداخت می شد هنوز باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر حال چندی پیش پرداخت سود ۶۰۰ هزار تومانی سهام عدالت از سوی حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی مطرح شد. وی اعلام کرد که سود سال ١٣٩٩ سهام عدالت شرکت‌های غیر بورسی حدود ۲ هزار و  ۸۰۰ میلیارد تومان و سود شرکت‌های بورسی حدود ۲۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که جمعا حدود ۳۱ هزار میلیارد تومان می شود که نسبت به سال قبل افزایش داشته است. بر این اساس به طور متوسط به هر مشمول ۶۰۰ هزار تومان تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.

البته نمیتوان این موضوع را نادیده گرفت که سود سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ افزایش چشم گیری داشته است. چرا که سود سهام عدالت برای مشمولی که سهام عدالت یک میلیون تومانی داشت ۳۷۱ هزار تومان، برای مشمولی که سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی داشت، ۱۹۷ هزار تومان، برای مشمولی که سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی داشت، ۱۸۲ هزار تومان و برای مشمولی که سود ۴۵۲ هزار تومانی داشت نیز ۱۶۸ هزار تومان بود.

البته قطعا برای سود سال ۱۳۹۹ نیز به همه مشمولان ۶۰۰ هزار تومان تعلق نمیگیرد و هر مشمول بر اساس ارزش اولیه سهام عدالت خود، سود دریافت خواهد کرد. در این راستا نیز سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز حدود ۵۵۰ هزار تومان سود سهام تا آخر اسفند به حساب سهامداران خبر داده است. وی همچنین بر این نکته تاکید کرده است که بخشی از سود هم در قالب افزایش سرمایه به دارایی مردم افزوده خواهد شد.  

اینکه نحوه پرداخت سود به چه صورت خواهد بود هنوز مشخص نیست. در واقع هر چند زمزمه های پرداخت سود از طریق سجام به گوش میرسد اما این موضوع هنوز قطعی نشده و ممکن است واریز سود طبق روال سال های گذشته باشد.

منبع: ایسنا

کد خبر: 1128452 برچسب‌ها سهام عدالت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سهام عدالت ۶۰۰ هزار تومان سود سهام عدالت برای مشمولی هزار تومانی پرداخت سود سود سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند پخت نان لواش به شیوه استانبولی

بازدید 8 نان لواش (به ارمنی: լավաշ؛ به ترکی آذربایجانی و ترکی استانبولی: lavaş‎؛ به کردی: nanê loş؛ به گرجی: ლავაში) یکی از نان‌های پرمصرف در گستره خاورمیانه از جمله ایران، ترکیه، عراق و سوریه است. این نان را در ایران لواش و در جمهوری ارمنستان لاواش می‌نامند. در گرجستان آن را «سومخوری لواشی» یعنی لواش ارمنی می‌خوانند. قدمت این آن را به دوره سومریان نسبت داده‌اند. فرآیند پخت نان لواش به شیوه استانبولی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • فرآیند پخت نان لواش به شیوه استانبولی
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • دولت چقدر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی پرداخت کرد؟
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق