Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:24:58 GMT

بلبلی: پولم را ندادند و یکطرفه فسخ کردم

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۰۱۹۸

بلبلی: پولم را ندادند و یکطرفه فسخ کردم

بازیکن سابق استقلال در نیم فصل دوم نقل و انتقالات پیراهن سرخ پوشان تبریز را بر تن می کند.

به گزارش ورزش سه، محمد بلبلی که روز گذشته قراردادش را با نفت مسجدسلیمان فسخ کرد به فاصله چند ساعت به تراکتور پیوست. وی در این مورد به خبرنگار ما گفت: شرایطم در نفت به طوری پیش رفت که منجر به جدایی‌ام شد. باشگاه حاضر نشد مبلغ قراردادم تا نیم فصل را پرداخت کند من هم تصمیم گرفتم قراردادم را یک طرفه فسخ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیکن که به صورت قرضی سال گذشته از استقلال به نفت مسجد سلیمان رفت‌، قراردادش را با آبی‌ها در ابتدای این فصل فسخ کرد و تصمیم گرفت در نفت به کارش ادامه بدهد در این باره عنوان کرد: در اوایل نقل و انتقالات درگیر کرونا شدم و گزینه های مناسب از دست رفت زیرا فرصت تمام شده بود و از نفت هم پیشنهاد داشتم و تصمیم گرفتم در این تیم بازی کنم تا ببینم شرایط به چه شکل پیش می رود.


وی در مورد دلیل انتخاب تراکتور توضیح داد: تراکتور یکی از چند تیم بزرگ ایران است و کار کردن در چنین تیم‌هایی شرایط ویژه‌ای دارد ولی من تمام تلاشم را می کنم که بتوانم به تراکتور کمک کنم و یک سرباز کامل برای این تیم باشم.


بلبلی که قبل از تراکتور در سه تیم لیگ برتری دیگر از جمله استقلال توپ زده در این باره گفت: باید با تجربه به دست آوردن در این فصل هم به خودم هم به تراکتور کمک کنم. به دلیل تجربه ای که دارم، انتظار می‌رود که خوب کار کنم. نسبت به گذشته از لحاظ بدنی، روحی و فنی آماده تر هستم و امسال شرایط بهتری دارم و تمام تلاشم را می کنم حقم را بگیرم.


بازیکن تازه وارد تراکتور در مورد جو این تیم نظرش را اینگونه بیان کرد: خیلی از دوستان من همانند علی دشتی، محمد قنبری، ابوالفضل رزاق پور،عبدالله حسینی و غیره از دوستان من هستند و خوشحالم که قرار است در چنین جو صمیمی  و در کنار آقای سولدو که یک مربی خارجی با تجربه است کار کنم.

محمد بلبلی تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد بلبلی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت رو در روی هم قرار می گیرند. استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول ایستاده اند و مسابقه این دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.

«ریکاردو آلوز» و ابوالفضل جلالی دو بازیکن تراکتور و استقلال که با ۹ پاس گل مشترکا به عنوان بهترین پاسورهای لیگ شناخته می شوند. آلوز در بازی رفت دو تیم نتوانست برای تراکتور به میدان برود و در این دیدار فرصت حضور در برابر استقلال را خواهد داشت.

این بازیکن در دو فصل اخیر که در عضویت تراکتور بود عملکرد بسیار خوبی داشته و قطعا برای بازی برابر استقلال از انگیزه های زیادی برخوردار است. ابوالفضل جلالی نیز با حضور جواد نکونام در استقلال، در اکثر بازی ها به عنوان بازیکن ثابت در سمت چپ خط دفاعی و وینگر به کار گرفته شده است و کادرفنی آبی امید زیادی به درخشش این بازیکن دارد.

با توجه به اینکه آلوز و جلالی پاسورهای خوبی برای هم تیمی های خود بوده اند، آنها می توانند با عملکرد خود در زمین باعث ایجاد موقعیت گلزنی شوند و باید دید کدام از این دو نفر امروز می توانند نقش تعیین کننده ای در زمین داشته باشند.

کد خبر 6093765

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز