Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- به مناسبت دهه فجر و با حضور استاندار بوشهر گازرسانی به ۹ روستا و ۱۳ واحد صنعتی دشتستان با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مراسم افتتاح این طرح‌ها در روستای تنگ فاریاب دشتستان برگزار شد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: در دهه فجر امسال گازرسانی به ۳۵ روستا در استان و شهرک پایگاه هوایی بوشهر و ۲۹ واحد صنعتی با اعتبار ۹۴ میلیارد تومان در استان افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلم رحمانی گفت: گازرسانی در سال ۱۳۸۷ شروع شد و تاکنون به ۳۹ شهر گازرسانی شده است و ۹۹ درصد جمعیت شهری از گاز برخوردارند.

به گفته او، تنها به جزیره خارگ گازرسانی نشده که بزای این امر خط دریایی از گناوه به خارگ در حال طراحی است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: در بخش روستایی ۴۵۴ روستا از گاز برخوردارند و در بخش صنعتی تاکنون به ۵۳۱ صنعت گازرسانی شده که امروز به ۵۸۹ واحد صنعتی می‌رسد.

رحمانی گفت: اکنون ۳ هزار و ۹۱۷ خانوار روستایی و شهری از گاز برخوردار خواهند شد.

استاندار بوشهر نیز گفت: فعال شدن طرح راه آهن بوشهر با جدیت در دست پیگیری است تا سال آینده شاهد تحرک بیشتری از این پروژه باشیم.
 با وجود منابع محدود مالی دولت، اما اجرای سد دهرود در دشتستان پیگیری می‌شود.

احمد محمدی‌زاده گفت: اهمیت آبخیزداری در بخش ارم دشتستان بر کسی پوشیده نیست. همچنین دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای احداث مسکن روستایی در روستا‌ها همت کنند.

او گفت:کارآفرینی و اشتغال از سوی مردم منطقه باید سرعت بیشتری بگیرد و نخبگان هر منطقه گروه توسعه در زمینه کارآفرینی و اشتغال آفرینی تشکیل دهند.

به مناسبت دهه فجر بهره‌برداری و اجرای ۱۴۳ طرح با اعتباری افزون بر ۵۴۰ میلیارد تومان در شهرستان دشتستان آغاز شد.

از این تعداد، ۱۱۸ طرح افتتاحی و ۲۵ طرح آغاز عملیات اجرایی است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی گاز شهری واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر