Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از افزایش ابتلای آتش نشانان به کرونا خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، درباره تزریق سومین دُز از واکسن کووید۱۹ به آتش نشانان تهرانی اظهار کرد: از چند وقت گذشته که تزریق دُز سوم آغاز شد، بسیاری از آتش نشانان خودشان به پایگاه های تزریق واکسن رفته و دُز سوم خود را تزریق کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برخی از آتش نشانان به دلایل مختلف واکسن نزده بودند که به همین دلیل برنامه ریزی را با همکاری ستاد بحران شهرداری انجام دادیم تا آتش نشانان بتوانند در محل خدمت خود واکسنشان را تزریق کنند. 

وی ادامه داد: این طرح همچنان ادامه دارد و در چهار منطقه انجام شده است. بیش از ۵۰۰ آتش نشان تا به حال در ایستگاه ها واکسینه شدند که تزریق دُز سوم در چهار منطقه بعدی نیز آغاز شده است. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به استقبال خوب آتش نشانان تهرانی از تزریق واکسن کرونا گفت: زندگی آتش نشانان زندگی جمعی است. آتش نشانان زندگی اداری ندارند که بتوانند از شیوع کرونا در محیط ایستگاه ها جلوگیری کنند. البته آتش نشانان خیلی رعایت می کنند و خودشان برنامه ریزی کردند تا به نوعی فاصله اجتماعی را در ایستگاه ها رعایت کنند، اما زمان عملیات این افراد باید چه کنند؟. 

ملکی افزود: در حال حاضر در آتش نشانی نیز شیوع کرونا کمی بیشتر شده است اما با مدیریت شیفت ها، اقدامات لازم انجام می شود و تا کنون مشکلی در این خصوص پیش نیامده است. 

وی گفت: تجربیات زمان ابتدایی شیوع کرونا ویروس به آتش نشانان بسیار کمک کرد که در این پیک ششم بتوانند با مدیریت بیشتری عمل کنند. تا به حال علی رغم اینکه در شیفت ها چند نفر مبتلا شدند اما سایر آتش نشانان جای خالی همکارانشان را پر کردند. 

ملکی در پایان گفت: در زمان ابتدایی شیوع کرونا، زمانی که همه مشاغل دورکار بودند آتش نشانی در معرض این آسیب ها بودند؛ اما با این حال این مشکلات مدیریت شد، حالا نیز آتش نشانان از این تجربه کمک گرفتند و مدیران ایستگاه ها در حال مدیریت هستند. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش نشاني کروناویروس کرونا در ایران واکسن کرونا ایستگاه ها آتش نشانان شیوع کرونا آتش نشانی د ز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کارشناس هواشناسی گفت: در ۲۴ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 


لطفی افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی با ۱۴میلی متر ، قدمگاه و کهنو ۱۲میلی متر، چاهداشی ۱۰میلی متر ، النگ ۸میلی متر ، حسین آباد و بغداده ۷میلی متر ، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر ، چاه‌ دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

وی گفت: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌ توانیم انتظار داشته باشیم.

 

 

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!