Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:33:03 GMT

«ولادیمیر پوتین» با همتای چینی خود در پکن دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۰۳۱۸

«ولادیمیر پوتین» با همتای چینی خود در پکن دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشا تودی، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه که به پکن سفر کرده است با «شیء جین پینگ» همتای چینی خود دیدار کرد. این نخستین دیدار حضوری ولادیمیر پوتین با شیء جین پینگ از زمان شروع ویروس کرونا است.

بر اساس این گزارش، قرار است پوتین در افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی پکن شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار پوتین با همتای چینی در حالی انجام شد که اخیراً وزارت خارجه چین بیانیه‌ای را در خصوص تنش میان روسیه با آمریکا و ناتو بر سَر اوکراین، صادر کرده است. در بیانیه وزارت خارجه چین آمده است: پکن موضع مسکو در مورد تضمین‌های امنیتی خواسته‌شده از آمریکا و ناتو را درک کرده و از آن حمایت می‌کند.

در ادامه بیانیه مذکور تأکید شده است: وزرای خارجه چین و روسیه مواضع خود را در مورد مسائل منطقه‌ای مشترک مانند اوکراین، افغانستان و وضعیت شبه جزیره کُره هماهنگ کردند. قرار است لاوروف به همراه «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه امروز جمعه پیش از شرکت در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی پکن، با رئیس‌جمهور چین دیدار کنند.

کد خبر 5416490 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین روسیه ایالات متحده امریکا اوکراین ایالات متحده امریکا عراق اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه ایران ناتو ولادیمیر پوتین مسکو امارات متحده عربی ترکیه جو بایدن ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با همتای اندونزیایی در بانجول

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با رتنو مارسودی وزیر امور خارجه اندونزی ملاقات کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در اولین دیدار خود صبح امروز به وقت بانجول با سامح شکری وزیر امور خارجه مصر دیدار و گفت‌وگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای اندونزیایی در بانجول
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • تاکید مجدد ماکرون بر طرح اعزام نیرو به اوکراین
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • پایان پوتین؟!
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • سقوط پوتین؟ شاید آرزو بر جوانان عیب نیست / گورباچف مایه عبرت ولادیمیر پوتین شده است / چرا روسیه پوتین با شوروی در آستانه سقوط متفاوت است