Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر‌گزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، غلامحسین ساقی، مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: افتتاح ۱۲ پروژه آب و فاضلاب  بااعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان و جمعیت تحت پوشش ۲۳ هزار و ۶۷۰ نفر همزمان با ایام الله دهه فجر در استان خراسان شمالی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آبرسانی به روستاهای قوچ قلعه، روستا های بالادست سد شیرین دره شامل، تازه قلعه،بربرقلعه، یالان چی و روستای قلعه خان، آبرسانی به مجتمع ۱۵ روستایی سینان، مجتمع ۱۱ روستایی زرق آباد، آبرسانی به روستاهای دویدوخ و خرق و هم چنین آبرسانی به سایت عشایری میاندشت را از مهمترین  پروژه های ابرسانی است که در ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهدرسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، با اشاره به بهره برداری از ۶ پروژه آبرسانی در این ایام در شهرستان های استان، اضافه کرد: از این تعداد یک پروژه آبرسانی در بجنورد، ۲ پروژه در مانه و سملقان، ۱ پروژه در اسفراین، و در شهرستان های رازوجرگلان و فاروج هر کدام ۱ پروژه به بهره برداری می رسد.

وی با توجه به این که ۶ پروژه  نیز در بخش فاضلاب دراستان به بهره برداری می رسد، گفت: ۶ هزار و ۷۲۰ متر اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و نصب ۱ هزار و ۲۷۰ فقره انشعابات فاضلاب در ۳ در شهربجنورد، اسفراین وآشخانه از مهمترین پروژه های بخش فاضلاب می باشد.

گفتنی است، وی اعتبار هزینه شده این پروژه ها را بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان و جمعیت تحت پوشش ۲۳ هزار و ۶۷۰  نفر اعلام نمود.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: آب و فاضلاب دهه فجر سدشیرین دره بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: از ابتدای امسال با اتمام بهره برداری آزمایشی از این تصفیه خانه آب ، بهره برداری عملیاتی از آن شروع شده است. 
 
او افزود: ظرفیت کلی این تصفیه خانه ۲۱ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال حاضر امکان تصفیه ۱۴ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز فراهم شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه توسعه شبکه و ساخت تصفیه خانه شهر میبد و بهره برداری از آن بر عهده شرکت پترو فرایند کرخه به عنوان سرمایه گذار خصوصی است، ادامه داد: با بازچرخانی پساب تصفیه شده و استفاده آن در بخش‌هایی از قبیل صنعت می‌توان میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی را کاهش داد. 
 
شایان ذکر است در شهر میبد بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا و بیش از هشت هزار انشعاب فاضلاب نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌