Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -  محمد رضا جمعه زاده گفت: با توجه به ورود کشور به پیک ششم کرونا و پیش بینی افزایش مراجعات به بیمارستان‌ها برای دریافت خدمات و مراقبت‌های بهداشتی و درمانی، سریعا برنامه‌های عملیاتی توسط دانشگاه علوم پزشکی تدوین شده تا در مواجه با پیک ششم بیمارستان‌ها و مراکز درمانی آمادگی کامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

زنگ خطر امیکرون در خراسان شمالی به صدا درآمده

بررسی موارد بیمه‌ای تجربه شده در پیک پنجم، رایزنی با بیمارستان تامین اجتماعی جهت اختصاص تخت‌های این بیمارستان به بیماران کرونایی در پیک ششم، بررسی مشکلات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و پیگیری جهت رفع آن‌ها از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات برگزار شده است.

 بیمارستان‌های استان با تجهیزات و اقدامات انجام شده دارای میزان آمادگی بالایی هستند و برخی به روز رسانی‌ها و تجهیز بیمارستان‌ها نیز در روز‌های آتی انجام می‌شود.

با نصب دو مخزن اکسیژن ۱۵ تنی در بیمارستان‌های امام حسن (ع) و هاشمی رفسنجانی، مشکلات تجهیز به مخزن اکسیژن و اکسیژن ساز برطرف شده و نگرانی در پیک ششم در این خصوص وجود نخواهد داشت، همزمان تدابیری نیز برای تامین اکسیژن کافی برای بیمارستان‌های کوچک استان در نظرگرفته شده است.

 خرید داروی مورد نیاز نیز انجام شده و برای تامین کادر درمان نیز با اقدامات انجام شده در ماه‌های گذشته مشکلات برطرف شده و بیمارستان‌ها آماده ارائه خدمات بیمارستانی باکیفیت هستند.

وی با بیان این که ارزیابی جامعی از آمادگی بیمارستان‌ها و میزان کارایی آن‌ها انجام شده، تاکید کرد: امکانات، نیروی انسانی و منابع بیمارستانی برای مواجه با پیک ششم سازماندهی شده است.

کاملا برای ورود به پیک ششم آماده هستیم

در همین باره سرپرست بیمارستان امام حسن (ع) گفت: با توجه به سیر صعودی تعداد موارد مبتلا به سویه امیکرون در جهان و کشور، برنامه ریزی جهت آمادگی زیرساخت‌ها و مدیریت منابع جهت مقابله با پیک ششم انجام شده است.

او گفت: اگر چه واکسیناسیون منجر به کاهش شدت بیماری و مرگ بر اثر ابتلا به کرونا می‌شود، اما همچنان رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای مهار شیوع کووید-۱۹ بسیار مهم و موثر است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیک ششم کرونا شیوع کرونا بیمارستان ها انجام شده پیک ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • «قلیان اکسیژن» عوارض نامشخصی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • عوارض نامشخص قلیان اکسیژن
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود