Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور طی دستوری به دادستان‌های سراسر کشور تاکید کرد که مساعدت و حمایت از مامورین محترم حافظ امنیت جامعه را با اقتدار و قاطعیت مورد توجه قرار دهند.

به گزارش قدس آنلاین، در پی شهادت مظلومانه مأمور وظیفه‌شناس شهید ⁧‫علی‌اکبر رنجبر‬⁩ در درگیری با اراذل و اوباش در استان فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان کل کشور با صدور پیامی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید، دستور برخورد قاطع با عاملین این دست حوادث را صادر و بر ضرورت بازنگری در قوانین و مقررات و برخورد جدی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام دادستان کل کشور به شرح زیر است:

حوادث هرازچندگاه مقابله مامورین انتظامی و امنیتی با تعدادی از اراذل و اوباش که با حضور در ملاءعام موجب شکستن حریم امنیت جامعه شده و آرامش و آسایش مردم عزیز را هدف قرار داده و با سلاح سرد و گرم به دیگران آسیب می رسانند و ایجاد رعب و وحشت می‌کنند که گاهی شاهد هدف قرار گرفتن حافظین امنیت توسط جنایتکاران می باشیم، مسئولین محترم اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی، تقنینی و قضایی را بر آن می‌دارد که نسبت به این امر مهم بازنگری در قوانین، مقررات، آیین نامه‌ها، آرا و احکام را مورد توجه قرار دهند.

یک نمونه غم انگیز اخیر در استان فارس مصداق بارز ضرورت بازنگری است. اینجانب ضمن تعظیم و تکریم نسبت به مامور وظیفه شناس انتظامی که در مقابله با عناصر ضد انسانی و امنیتی به فیض شهادت نایل آمد و با عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم و بازماندگان گرامی آن شهید و همه همکاران وی در فرماندهی نیروی انتظامی، به دادستان‌ محترم استان و دادستان‌های سراسر کشور تاکید می‌کنم ضمن مساعدت و حمایت از مامورین محترم حافظ امنیت جامعه با اقتدار و قاطعیت حادثه منجر به شهادت را تعقیب و با همکاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، عامل و عاملین اینگونه حوادث را شناسایی و با سرعت و دقت در رسیدگی و سپردن آنان به دست قانون در چارچوب قوانین و مقررات اقدام لازم را معمول نمایند تا موجب عبرت دیگر عناصری باشد که چنین افکار پلید شیطانی را در سر می پرورانند. ترحم به این جانیان، سلب آسایش و امنیت جامعه است که به هیچ وجه روا نخواهد بود.

محمد جعفر منتظری

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دادستان کل کشور حجت الاسلام منتظری اصلاح قانون به کارگیری سلاح امنیت جامعه کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز (چهارشنبه) با استقبال رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضائی استان کرمان دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در آئین تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده است.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار با قضات شهر کرمان از برنامه‌های دادستان انتظامی قضات کشور در کرمان است.

کد خبر 6088110

دیگر خبرها

  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان