Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@09:36:36 GMT

عملیات انتقال اجساد مفقود شدگان فرسش آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۰۵۰۰

عملیات انتقال اجساد مفقود شدگان فرسش آغاز شد

لونی گفت: عملیات انتقال اجساد مفقود شدگان ارتفاعات فرسش الیگودرز آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا لونی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: روز دوشنبه دو‌ نفر از اهالی فرسش در ارتفاعات قله دیگوله فرسش مفقود شدند که این دو نفر حسن زارعی و مسعود توکلی از کوهنوردان شهرستان می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از اعلام خبر توسط خانواده های این دو نفر مبنی از عدم اطلاع از آنها، ابتدا دو نفر از اهالی روستا برای جستجو وارد ارتفاعات شده که گرفتار برف و کولاک می شوند و با اطلاع به هلال احمر، بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام می گردند.

اونی عنوان کرد: از بالگرد اورژانس هوایی کمک گرفته شد و ۹۰ دقیقه در این محدوده پرواز کرد ولی به دلیل مساعد نبودن شرایط آب و هوایی، امکان فرود بالگرد فراهم نشد که تیم هایی از عهلال احمر برای جستجو به این قله اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر الیگودرز خاطر نشان کرد: نیروهای اعزامی، دو نفر از اهالی روستا که به ارتفاعات رفته بودند را نجات دادند و جسد دو نفر دیگر را که جان خود را از دست داده بودند حدود ۴۰۰ متر انتقال داده که به دلیل برف و کولاک امکان ادامه انتقال اجساد مهیا نبوده است.

وی بیان کرد: با توجه به عدم دید‌کافی و‌کولاک در منطقه عملیات انتقال اجساد مفقود شدگان  متوقف شد و امروز عملیات انتقال آغاز شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عملیات انتقال انتقال اجساد دو نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش تعداد شهدای کرانه باختری از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای کرانه باختری از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴۹۱ تن افزایش یافته است.

در همین رابطه، نیروهای رژیم اشغالگر ۲۰ فلسطینی ازجمله یک زن، کودکان و اسرای آزادشده را بازداشت کردند؛ بدین ترتیب شمار اسرای بازداشت شده از هفتم اکتبر به ۸۴۸۰ تن رسیده است.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است.

در حالی که جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه وارد دویست و چهارمین روز خود شده است، حملات این رژیم به شهر رفح و سایر مناطق غزه نیز ادامه دارد.

پیشتر وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار کشتار در غزه شد که ۳۲ شهید و ۶۹ زخمی برجای گذاشت. تعداد قربانیان جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۳۸۸ شهید و ۷۷ هزار و ۴۳۷ زخمی رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری