Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در بازدید از سواحل رودسر به همراه سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر آزاد بودن سواحل،کوه‌ها و جنگل‌ها اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم که خدایی نکرده انفال و بیت‌المال مورد تعرض و دست درازی قرار نگیرد.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور ضرب‌الاجل ۲۰ روزه در آزادسازی حرائم برای ما قرار داده است، افزود: بلافاصله پس از دستور رئیس جمهور کارگروه ویژه تشکیل و رفع تصرف به فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه اگر در مرحله اول جایی مورد تصرف قرار گرفته بود عقب‌نشینی صورت گرفته به ما هم گزارش داده شده، بیان کرد: برای همه آن‌ها فرصت یک هفته ضرب‌الاجل قرار دادیم و به همراه معاون رئیس جمهور شهرستان‌هایی که ساحل داشتند ورود کردیم.

عباسی با اشاره به اینکه شخصاً دیروز به ساحل رضوانشهر، تالش و انزلی سرکشی کرد و در جریان عقب‌نشینی‌ها قرار گرفت، تصریح کرد: امروز به همراه فرمانده سپاه قدس گیلان در شهرستان‌های رودسر، لنگرود و لاهیجان ورود کردیم تا ببینم آقایان فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی آیا به وظایف خود با دقت عمل کرده‌اند که تاکنون رودسر به وظایف خود عمل کرده است.

وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا کسی سواحل زیبای استان گیلان را مورد تعرض و تصرف قرار ندهد، افزود: این ساحل متعلق به عموم مردم است تا همه بتوانند به راحتی به این نعمت الهی دسترسی داشته و استفاده کنند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه جهت راست آزمایی شخصاََ در سواحل حضور پیدا کرده تا ببیند دستور رئیس جمهور به صورت قاطع مورد اقدام و بررسی قرار گرفته یا نه تصریح کرد: طبق گزار‌ش‌های رسیده تاکنون تمام ۲۷۶ کیلومتر نوار ساحلی استان در دسترس بوده و آزادسازی شده است.

به گفته عباسی، به عنوان راست آزمایی شخصاََ امروز حضور پیدا کرده تا از نزدیک عملیات و اقدامات انجام شده را ببیند، پیش‌بینی‌هایی که شده بود کانکس‌ها، ابنیه، آلاچیق و فنس‌کشی‌ها جمع آوری شده تنها جاهایی مانند ساحل که شهرداری برای عموم سرمایه‌گذاری کرده باید مراقبت و مدیریت قرار گیرد تا آحاد مردم از رفاهیات درست استفاده کرده و محروم نشوند.

وی با اشاره به اینکه با همت دستگاه‌های اجرایی عقب‌نشینی‌ها صورت گرفته است،گفت: اماکنی که مربوط به بخش خصوصی و غیردولتی است به کمک دادستان و دستگاه قضایی و بر اساس اسنادی منابع طبیعی و آب منطقه‌ای فرمانداران موظف هستند تا اجازه ندهند ساخت‌وسازهای غیرمجاز صورت گیرد مگر اینکه مدارک قانونی موجود باشد و سند جدید نباشد مورد تأیید نیست و بر اساس سند قبلی آن هم حریم ۶۰ متر تجاوز نشود.

منبع: الف

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک

فرانسه امنیت مرزی فرودگاه‌های پاریس را پیش از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ افزایش خواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مقامات فرانسوی تصمیم گرفته‌اند تعداد مرزبانان فرودگاه ها را تا 1900 نفر افزایش دهند و همچنین اقداماتی علیه رانندگان غیر قانونی که بدون سفارش قبلی از طریق اپلیکیشن، مسافران را مستقیماً از فرودگاه می‌برند، انجام دهند.

ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک

آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه با تایید این موضوع گفت: در هفته‌های اخیر دستگیری‌ها و بازرسی‌های اضافی رشد داشته است. تجربه فرودگاه اولین و آخرین خاطره‌ای خواهد بود که ورزشکاران، رسانه‌ها از سراسر جهان و بازدیدکنندگان متعدد آن را با خود خواهند برد. همچنین برنامه‌هایی برای بسته شدن حریم هوایی پاریس به مدت شش ساعت در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 داریم.

18 هزار سرباز فرانسوی در طول بازی‌ها در پاریس مستقر می‌شوند که 3 هزار نفر از آنها به نظارت هوایی اختصاص خواهند داشت. این تعداد علاوه بر 35 هزار افسر پلیس مدنظر قبلی است.

المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024  (5 تا 21 مرداد سال جاری) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قصه سنگلج به کجا رسید؟
  • دستگیری دو نفر به دلیل تخلیه نخاله در حریم یک تپه تاریخی در البرز
  • پاسخ میراث فرهنگی به ماجرای «سنگلج»
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • خلیج‌فارس؛ نامی به بلندای تاریخ و شکوه ایران است
  • (عکس) ساخت اسکله شناور در سواحل غزه
  • آمریکا تصاویر اولیه از اسکله موقت در سواحل غزه را منتشر کرد