Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@14:51:33 GMT

مهار آتش کبریت‌سازی در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۰۵۳۸

مهار آتش کبریت‌سازی در تبریز

آفتاب‌‌نیوز :

آتش‌پاد سوم اکبر دشتی معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به عملکرد سریع آتش نشانان در این حادثه بیان داشت: اطفاء حریق چنین کارخانجات به دلیل سریع الاشتعال بودن مواد سوختنی عملکرد سریع و بموقع را می طلبد که خوشبختانه اقدام موثر و بموقع از آتش نشانان در اطفاء حریق این حادثه انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش آفتاب‌نیوز،  وی ادامه داد؛ دقایق آغازین حادثه، افراد حاضر در کارخانه با بکارگیری تعدادی خاموش کننده های دستی اقدام به اطفاء حریق کرده بودند که در ادامه اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵، واکنش سه ایستگاه عملیاتی آتش نشان منجر به اطفاء کامل این حریق شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز افزود: این حادثه دو مصدوم از افراد کارخانه داشت که جهت مداوا در اختیار اورژانس قرار گرفت.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کبریت سازی تبریز آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار حسن یاوری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در قسمت فر در آشپزخانه هتلی در کوچه نوغان ۵ به وقوع پیوسته است و همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۴۴ و ۴۶ و حریق و نجات ایستگاه ۲ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبقات دیگر دچار دودگرفتگی بود که با استفاده از تجهیزات مخصوص توربو فن نسبت به تخلیه دود اقدام شدند، خوشبختانه مسافران سالم و سلامت از طبقات به بیرون منتقل شدند و همکاران در حال حاضر مشغول لکه گیری هستند.

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز