Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) به مناسبت ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی افزود: این بیعت نشان داد که نیروی هوایی، نیروی هوایی شاهنشاهی نیست و ارتش ایران سر تعظیم در برابر بنیانگذار انقلاب فرود آورد و سرانجام نیز انقلاب جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این بیعت موجب برداشته شدن سلطه گاو شیرده از ایران شد تصریح کرد: همافران به دلایلی از جمله دیانت و تقید به ایران و اسلام و تشیع، پایان دادن به تحقیر ملی مانند قانون کاپیتولاسیون و نیز تبعیض شغلی میان خلبانان ایرانی و آمریکایی به انقلابیون پیوستند و بیعت کردند.
فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اظهارداشت: صدام نادان به خیال زمین گیر کردن نیروی هوایی ایران در ۳۱ شهریور ۵۹ دستور حمله به کشورمان را داد اما نیروی هوایی در ۲ ساعت ابتدایی با پروازهایی از بوشهر و همدان پایگاه‌های رژیم بعثی را هدف حمله قرارداد.
وی بیان کرد: یکم مهرماه ۵۹ نیز حماسه دوم نیروی هوایی رخ داد و ۲۰۰ فروند هواپیما از پایگاه هوایی شهید بابایی به پرواز درآمد و ۱۴۰ فروند هواپیمای جنگی اف ۴ و اف ۵ از اصفهان وارد خاک عراق شد و تمام اماکن، تاسیسات نظامی و لوله‌های نفتی را بمباران کردند.
امیر سرتیپ دوم خلبان انگیزه ادامه داد: نیروی هوایی در ۱۰۰ عملیات نیروهای مسلح در جنگ تحمیلی حضور داشت و نقش خود را به خوبی در دوران دفاع مقدس ایفا کرد و روز به روز نیز قوی تر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی در دوران هشت سال دفاع مقدس درسی به متجاوزان داد که دیگر هیچکس جرات حمله به کشور را نداشته باشد.
فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی با اشاره به اینکه گروه تروریستی داعش ساخته آمریکاست گفت: این اقدام با هدف تضعیف کشورهای منطقه خاورمیانه و تجزیه این کشورها ایجاد شده است.
وی اشاره کرد: با این حال یک اَبَرمرد ایرانی گروه مقاومتی تشکیل داد و سرمایه‌های چندین تریلیون دلاری آمریکا را به باد داد.
امیر سرتیپ دوم خلبان انگیزه یادآورشد: در نهایت دشمنان ایران نقشه ترور و شهادت سردار قاسم سلیمانی را طرح‌ریزی کرده اما باید بگوییم که خون شهید از جان شهید پر خیر و برکت تر است و این رویداد موجب اجماع بین نیروهای ایران و عراق شد.
وی افزود: دست قطع شده شهید سپهبد سلیمانی باعث قطع دست پلید سلطه آمریکا از خاورمیانه و فرار آن از خاورمیانه و افغانستان شد.
فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اضافه کرد: پایگاه هوایی شهید بابایی با قدمت ۵۵ ساله در شرق شهر اصفهان واقع شده و در دوران انقلاب اسلامی حضور فعالی داشت.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران ستاد اقامه نماز کشور اصفهان قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران ستاد اقامه نماز کشور اصفهان انقلاب اسلامی ایران ستاد اقامه نماز کشور اصفهان قاسم سلیمانی پایگاه هوایی شهید بابایی نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، گفت: امروز دومین مرحله مردمیاری و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز در مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف آن انجام شد.

به گزارش ایسنا،‌ ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات‌ وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیازهای اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهادها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالاها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود