Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره سادات لاجوردی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به چهارمین روز از ایام‌الله دهه فجر سال جاری با عنوان «انقلاب اسلامی، معنویت و بصیرت، خدمت صادقانه» اظهار داشت: اگر مروری از ابتدای انقلاب تا امروز داشته باشیم، افرادی که خدمت صادقانه را‌‌‌‌‌‌‌‌ که بر اساس غیرت دینی‌شان بوده را‌‌‌‌‌‌‌‌ شناسایی کرده و خواهیم کرد، هر چند که شاید کمتر به ابعاد و زندگی و عملکرد این افراد در رسانه‌ها پرداخته شده است، ولی باید بکوشیم گام عملی در این زمینه برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از مدیران و مسئولان که خدمت زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به مردم کشورمان داشته‌اند همواره تلاش می‌کنند که گمنام باقی بمانند و عمدا اصرار دارند که خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ کمتر نشان دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر به تاریخ انقلاب اسلامی بنگریم متوجه می‌شویم افراد زیاد و بی‌شماری بوده‌اند که خدمت صادقانه داشته و نهایتا در مسیر خدمت صادقانه جان خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ داده و به شهادت رسیده‌اند.

لاجوردی در مورد شاخصه‌های خادمین صادق گفت: این افراد همواره خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ وقف اسلام کرده‌اند و این رویه را‌‌‌‌‌‌‌‌ قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند؛ این افراد آن چیزی که برایشان مهم بوده رضایت خداوند است و اگر هم به مردم خدمت صادقانه ارائه کرده‌اند فقط به خاطر رضایت خداوند بوده است.

وی افزود: تمام سعی شهدای را‌‌‌‌‌‌‌‌ خدمت صادقانه به مردم گذشت از منافع شخصی برای در نظر گرفتن منافع ملت بوده است که در این راه حتی از رفاه و آسایش خود و خانواده‌شان هم گذشته‌اند؛ چراکه معتقدند باید به اسلام خدمت کرد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خیلی از دشمنان که همواره جلوتر از ما، مدیران خادم و صادق را‌‌‌‌‌‌‌‌ شناسایی می‌کنند، تحمل این افراد را‌‌‌‌‌‌‌‌ نداشته و عملکرد این افراد را‌‌‌‌‌‌‌‌ برنتابیده و در موقعیت‌های مختلف آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌ به شهادت رسانده‌اند.

لاجوردی اضافه کرد: باید به شاخص‌های خدمت صادقانه توجه کنیم و نمونه‌های آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ به مردم معرفی کنیم؛ باید زندگی این افراد از پنجره هنر به مردم به نمایش درآورده شود تا بگوییم از این دست افراد در دوران انقلاب اسلامی کم نداشته‌ایم و الگوی واقعی برای جوانان کشورمان ارائه دهیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: باید در گام دوم انقلاب الگوها و نمادهای خدمت صادقانه را‌‌‌‌‌‌‌‌ به جوانان معرفی کنیم تا آنها از زوایای زندگی این افراد آگاه شده و این قشر از جامعه هم در میدان خدمت به مردم گام بردارند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خدمت صادقانه دهه فجر گام دوم انقلاب خدمت صادقانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آمنه غلام‌ویسی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای استان که با موضوع روز دختر در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: با بیان اینکه دشمنان و جوامع غربی هجوم گسترده‌ای برای ضربه زدن به هویت دختران ایران اسلامی را پیش گرفته‌اند، اظهار کرد: خوشبختانه زن و دختر ایرانی جایگاه، احترام و حرمت بالایی دارند و براحتی در اماکن عمومی تردد می‌کنند.

وی افزود: بهترین سبک زندگی سبک زندگی ایرانی است و باید ترویج و تقویت شود و اجازه ندهیم دشمن بر این سبک زندگی اثر بگذارد.

غلام‌ویسی تصریح کرد: باید الگوسازی از زن و دختر موفق در جامعه ترویج یابد و دختران موفق معرفی شوند تا همه دختران با توانمندی انها آشنا شوند.

وی بر لزوم معرفی دختران موفق کرد اضافه کرد: این مهم نیازمند تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه‌ها است و همه باید دست در دست هم دهند و در این عرصه ورود کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اذعان کرد: غرب بدنبال معرفی الگوی غربی و توخالی است و نباید اجازه داد این الگوها بر جوانان ما اثربگذارد.

مسوول امور بانوان آموزش و پرورش کردستان نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در راستای روز دختر برنامه‌های متنوعی را در سطح مدارس استان خواهد داشت و معرفی دختران موفق دانش‌آموز یکی از این برنامه‌ها خواهد بود.

لیلا حیدری عنوان کرد: باید دختران موفق عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، هنری و غیره معرفی شوند.

کد خبر 6094047

دیگر خبرها

  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • فیلم/ رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند