Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@12:22:33 GMT

آنلاین به کهکشان‌ها سفر کنید

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۰۶۱۲

آنلاین به کهکشان‌ها سفر کنید

همشهری محله- راحله عبدالحسینی: امیرحسین چیذری، رئیس مرکز با اعلام این خبر گفت: «دوره‌های آموزشی برای گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با هدف آشنایی علاقمندان با علوم ستاره‌شناسی و کهکشان‌ها برگزار می‌شود.» نجوم مقدماتی، کیهان‌شناسی و کارگاه نجوم رصدی از جمله سرفصل‌های آموزشی است.
مرکز علوم و ستاره‌شناسی در محله دزاشیب واقع شده و با داشتن سالن‌های مختلف و نیز باشگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی متنوع برای آشنایی بیشتر مخاطبان با علوم ستاره‌شناسی برنامه‌های متنوع دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو سال اخیر به دلیل پاندمی کرونا، کلاس‌ها در ابتدا تعطیل شد و حالا به صورت آنلاین برگزار می‌شود. بازدید از مرکز هم در گروه‌های 5نفره برگزار می‌شود.
 


برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره96027012 تماس بگیرید. مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران در در خیابان دزاشیب، خیابان عمار، کوچه صالحی، شماره 22 واقع است. گزارش کامل این مرکز به زودی در همشهری انلاین منتشر می‌شود.

کد خبر 654715 برچسب‌ها منطقه ۱ آموزش از راه دور نجوم - سیاره - ستاره اجتماعی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۱ آموزش از راه دور نجوم سیاره ستاره اجتماعی ستاره شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این طرح که جشنواره علمی و مهارتی شهید فخری زاده نامگذاری شده است،  65 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه با حضور در کارگاه های آموزشی با رشته های مکانیک، پزشکی، علوم آزمایشگاهی، تأسیسات، برق، کامپیوتر، آشپزی و نجاری آشنا شدند.

قاسم فضل اللهی دبیر این جشنواره گفت: حضور دانش آموزان در این جشنواره نقش موثری در ارتقای نمرات مستمر آنها و کسب تجربه دانش آموزان برای حضور در رقابت های فنی و مهارتی کشوری دارد.

مرحله بعدی این جشنواره در تابستان امسال برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • جیمزوب پازل شکل‌گیری کهکشان‌ها را به هم ریخت
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • ۲۸ اردیبهشت، روز جهانی نجوم در ایران
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست