Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@16:23:46 GMT

آیت‌الله علم‌الهدی: در ماه رجب با خداوند آشتی کنید

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۰۶۳۱

آیت‌الله علم‌الهدی: در ماه رجب با خداوند آشتی کنید

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: تقوای عملی از جمله بحث‌هایی است که در چند هفته به آن پرداختیم اینکه بتوانیم انجام واجبات را در زندگی خود پیاده کنیم نه اینکه به زور خود را وادار کنیم بلکه تقوای عملی ملکه ذهنمان شود.

وی افزود: چطور خدا صدایمان می‌زند و ندای خداوند چه صدایی است، خداوند در قرآن چهار ندا دارد اینکه در ندای عمومی همه مردم و توده مردم را صدا می‌زند که مردم از کجا امده‌اید و منشا هستی شما کجاست همان را عبادت کنید، در ندای دوم به عنوان فرزندان آدم صدا می‌زند؛ ای بنی آدم من با شما پیمان بستم که شیطان را نپرستید و مرا بپرستید که همه سرنوشتتان در دست من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علم‌الهدی تصریح کرد: ندای سوم خداوند مربوط به افرادی است که خداوند را باورکرده‌اند؛ ای کسانی که خدا را باورکرده‌اید جواب خدا را بدهید صدایتان می‌کند و صدای پیغمبر خدا را بدهید تا شما را زنده کند و ندای چهارم خداوند مربوط به کسانی است که این ندا را جواب ندادند؛ کسانی که جواب دادند زندگیشان می‌شود تقوا و تقوا در زندگیشان جریان پیدا می‌کند. و ندای چهارم می‌فرماید ای بندگان من که جواب ندادید اسراف بر نفس خود کردید  برگردید و از رحمت خداوند ناامید نشوید هر چه کردید خداوند بخشیده است.

امام جمعه مشهدمقدس عنوان کرد: ماه رجب است با خداوند آشتی کنید و در محضر مقدس امام معصوم حجت خداوند را مبنای آشتی خود قرار دهید و تقوا را در زندگی خود جاری کنید و تقوا می‌شود برنامه زندگی شما؛ دقایق ماه رجب ارزشمند است وقتی رگبار می‌آید چتر هم بگیرید بدنتان خیس می‌شود و ماه رجب رگبار برکت است و هرجا که باشید خداوند به شما رحمتش را نازل می‌کند./ تسنیم

خبر در حال تکمیل است ...

منبع: فردا

کلیدواژه: امام جمعه مشهد آیت الله علم الهدی ماه رجب ماه رجب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه روند سرکوب دانشجویان در آمریکا اظهار کرد: دولت آمریکا به جای اینکه ندای حق طلبی جامعه دانشگاهی را گوش دهد، با فشار و لابی‌گری رژیم صهیونیستی اقدام به سرکوب دانشجویان و اساتید دانشگاهی حامی فلسطین می‌کند.

وی افزود: نقض قوانین ورود نیروهای نظامی به دانشگاهی در حالی در آمریکا صورت می‌گیرد که در ناآرامی‌های سال گذشته، وزارت علوم اجازه ورود نیروهای امنیتی را به دانشگاه را نداد،‌ این موضوع نشان می‌دهد که دانشجو، استاد و عالمان علمی و دینی جایگاه بسیار والایی در نظام جمهوری اسلامی دارند، این الگوی احترام به صورت یک قانون درآمده است.

زلفی گل با بیان اینکه فریاد حق طلبی دانشجویان امروز در تمام نقاط جهان شنیده می‌شود و هر روز در اخبار برگزاری راهیپمایی در دانشگاهای جهان مخابره می‌شود، عنوان کرد: این ندای حق‌طلبی مانند حرکت امام حسین(ع) در کربلا ماندگار خواهد بود و نمی‌توان جریان حق طلبی را سرکوب کرد.

وی تصریح کرد: برخورد قهری با دانشجویان تأثیر منفی بر افکار عمومی جهان خواهد داشت و دامنه حمایت از دانشجویان را فراگیر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضرت ابراهیم یک پیامبر ویژه است
  • همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • برگزاری همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • رازهای آشتی ایران و عربستان به روایت الجزیره قطر
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد
  • (ویدئو) معلم عربی محمد بحرانی جواب او را داد
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو