Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -   همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، جلسه وزیر راه و شهرسازی با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها برگزار شد و هر یک از مدیران کل به صورت اختصاصی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مسکن و حمل و نقل به مقام عالی وزارت ارائه دادند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۳۰هزار و ۶۵۰  متقاضی در طرح جهش تولید مسکن در استان ثبت نام کردند که طرح پالایش این افراد شروع شده است و بزودی برای افراد پیامک ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ساخت ۲۱ هزار واحد مسکونی در خراسان شمالی

قاسم قاسمی گفت: با توجه به برنامه ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، تعداد ۴۸ هزار واحد در برنامه چهار ساله به استان خراسان شمالی اختصاص داده شده است که سالانه می‌بایست بیش از ۱۲ هزار واحد در استان احداث شود و تحویل متقاضیان گردد.

او گفت: ۳۰۶ هکتار از اراضی دولتی جهت طرح جهش تولید مسکن در استان تامین شده است که با توجه به برنامه ابلاغی زمین برای دو سال در استان تامین شده است و مشکلی بابت تامین زمین نداریم.

با توجه به اینکه استان خراسان شمالی دارای واحد‌های بزرگ صنعتی و کشاورزی است و خواسته مردم استان در بحث حمل و نقل، شنیدن سوت قطار در استان است، نیاز است در خصوص راه آهن جوین به اسفراین که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تسریع شود و همچنین پیگیری در انجام راه آهن مشهد - بجنورد - گرگان صورت پذیرد.

محور بجنورد به جنگل گلستان، محور بجنورد به سنخواست به طول ۴۰ کیلومتر، باند دوم محور بجنورد به اسفراین به طول ۷۰ کیلومتر از دیگر مطالبات مردم این خطه از کشور است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقدام ملی مسکن مسکن و شهرسازی راه و شهرسازی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ علی ربانی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: محور چمن بید - گلستان، قوچان - فاروج و ایرج - جاجرم - بجنورد به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط را دارند.

وی افزود: محور بجنورد - ایرج - جاجرم و گرمه - سه راهی چمن بید، سه راهی پیش قلعه به راز و جرگلان بیشترین تخلف سرعت لحظه‌ای ثبت شده است.

 ربانی گفت: در فروردین امسال کمترین تخلف سرعت در محور بجنورد - آشخانه بوده است.

وی با بیان اینکه سرعت متوسط وسایل نقلیه عبوری ثبت شده در کل راه‌های استان ۸۵ کیلومتر است، ادامه داد: جاده‌های خراسان شمالی به ۴۰ سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت مجهز است و از کاربران جاده‌ای تقاضا داریم در طول مسیر، سرعت مجاز را رعایت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت