Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان برای مشخص شدن ترکیب نفرات اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان روز 27 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان برای مشخص شدن نفرات اعزامی به سی‌ویکمین دوره بازی‌های تابستانی دانشجویان جهان و همچنین نفرات حاضر در تورنمنت‌های بین‌المللی کیش روز 27 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش، اردوی تیم ملی تکواندو بانوان به دنبال مثبت اعلام شدن نمونه تست تعدادی از نفرات این تیم از ابتدای ماه‌ جاری تعطیل شده بود. 

 

مهرو کمرانی با تأیید این خبر، اظهار داشت: قرار است بچه‌ها 26 بهمن ماه با حضور در اردو تست کرونا بدهند و روز 27 بهمن ماه رقابت‌های انتخابی را برگزار کنیم. طبق هماهنگی‌های انجام شده باید تا آخر بهمن ماه اسامی نفرات اعزامی به مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان را اعلام کنیم و با توجه به فرصت محدود قرار است 27 بهمن ماه مسابقات انتخابی برگزار شود. بعد از مسابقات انتخابی نیز بلافاصله وارد اردو خواهیم شد تا 10 روز تمرین داشته باشیم و در تورنمنت‌های کیش به میدان برویم.

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو بانوان 27 بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،محمدامین آذر پیرا ،کشتی گیر ۴۱کیلوگرمی آکادمی گل گهر موفق شد در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شود.

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.
آذرپیرا با این نشان،جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی