Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدباقر بخشایش پور در خطبه های این هفته نماز جمعه گراش اظهار داشت: امروزه جوانان و نسلی که مبانی انقلاب را ندیده، نهضت و آرمان های امام را درک نکرده، اما در حفظ اصول و ارزش های انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها و دشمنی ها، باز هم با قاطعیت پای این نظام و میدان دار پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هویت دینی و انقلابی مردم موجب بقای نظام اسلامی شده است، افزود: امروز با وجود استقلال در همه بخش های کشور، مردم تصمیم گیر امور هستند و دشمن با پی بردن به این موضوع دنبال ناامید کردن مردم و ایجاد اخلال در نظام اسلامی است.

بخشایش پور هویت دینی و وجود سیاست‌های راهبردی و انقلابی مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم را عامل بقای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این انقلاب تاکنون و در ۴۳ سال گذشته از گردنه های سختی عبور کرده است.

وی یادآور شد: بسیاری از فتنه ها، کودتاها، دشمنی ها و توطئه ها علیه این نظام و انقلاب ظرف همه این سال ها علیه کیان و ماهیت انقلاب اسلامی شکل گرفته است که یکی از رخدادهای مهم مربوط به جنگ تحمیلی بود که هشت سال تمام دنیای کفر و الحاد، از شرق و غرب دست به دست هم دادند و یک مزدور به نام صدام را علیه این ملت حمایت کردند.

 خطیب جمعه گراش گفت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حربه تحریم و فشارهای نهاد های بین المللی و صدور قعطنامه های غیر انسانی به دنبال جدایی مردم از انقلاب است.

حجت اسلام بخشایش پور با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی مهندسی و گفتمان قدرت در دنیا را تغییر داده است، افزود: نظام اسلامی قدرت برتر دنیاست و با وجود رهبری قوی و مقتدر و ماهیت دینی مردم، ایران اسلامی هم اینک به عنوان قدرت اول منطقه، تصمیم گیر و تاثیر گذار در همه اتفاقات است.

وی تصریح کرد: اگر امروز دشمن بخواهد به خاک این کشور تجاوز کند،مطمن باشد که جوانان برومند این مرزبوم از آسمان، دریا و خشکی با قدرت شکننده جواب خواهند داد.

وی ادامه داد: دشمن باید بداند که نظام جمهوری اسلامی اجازه تعرض به هیچ زیاده خواهی نخواهد داد و در برابر دشمن ایستادگی خواهد کرد و دشمن را سرافکنده می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی احیا گر ارزش های الهی و دینی و در سطح منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد، هیچ کس تصور نمی‌کرد ایران اسلامی تعیین کننده تصمیمات در جهان باشد اما بارها امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی و پس از رحلت امام نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی آینده این انقلاب و جهانی شدن را تبیین کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت جانشین فرماندهی پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز گفت: گاه در کشور ما اتفاق های ناگواری از سوی اراذل و اوباش در برخورد با ماموران انتظامی رخ می‌دهد که هم نظم و امنیت جامعه را تهدید می کند و هم ساختار شکنی میکنند.

امام جمعه گراش تصریح کرد:  پلیس در نظام جمهوری اسلامی برای حفظ ناموس، امنیت و آرامش جامعه  از جان خود مایه می گذارد و با اینکه ابزار قدرت در اختیار دارد حتی برای دفاع از جان خودش اقدام نمی کند.

وی خواستار اصلاح قوانین در حمایت از جان سربازان و نیروهای انتظامی در مواجهه با اخلال گران و مفسدان و اراذل و اوباش برای حضور مقتدرانه و امنیت سازو حفاظت از جان و مال و ناموس مردم شد.

شهرستان گراش در جنوب استان فارس واقع است. 

برچسب‌ها گراش خطبه ها لارستان دهه فجر فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گراش خطبه ها لارستان گراش خطبه ها لارستان دهه فجر فارس انقلاب اسلامی جمعه گراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • مقابل ابرقدرت‌های چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • ما مقابل ابرقدرت‌هایی چپاول‌گر ایستاده‌ایم