Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس با پرداخت طلب اوساگونا باز شد و مدیران باشگاه توانستند در اولین اقدام خود احمد گوهری دروازه بان صنعت نفت آبادان را به خدمت بگیرند و آنها قصد دارند مابقی بازیکنان مدنظر گل محمدی را جذب کنند. 

رامین رضاییان بازیکن شاغل در لیگ قطر، سعید صادقی بازیکن گل گهر سیرجان، عبدالکریم حسن  هافبک عراقی، امید حامدی فر هافبک تیم ملی امید و باشگاه صنعت نفت آبادان، پریرا مهاجم فولاد، پیمان بابایی مهاجم تراکتور، شروین بزرگ مهاجم صنعت نفت آبادان  و چند مهاجم خارجی گزینه های مدنظر گل محمدی در فصل نقل و انتقالات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوهری جانشین رادوشوویچ در پرسپولیس شد 

بعد از جدایی رادوشوویچ دروازه بان کروات از پرسپولیس، سرخپوشان توانستند احمد گوهری دروازه بان صنعت نفت آبادان را به خدمت بگیرند تا او جانشین رادوشوویچ شود. البته مدیران باشگاه بعد از استعلام فسخ  قرارداد گوهری از سازمان لیگ قراردادش را ثبت می کنند. البته او در تمرینات سرخپوشان شرکت می کند تا آماده بازی سوپرجام با فولاد شود. 

مشکل رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس 

با وجود اینکه رامین رضاییان با السیلیه قطر  فسخ کرده است، اما با توجه به اینکه او در کمیته اخلاق پرونده حقوقی دارد  برای پیوستن به پرسپولیس دچار مشکل شده است. البته نام مهدی تیکدری هم به عنوان بازیکن مدنظر گل محمدی مطرح شد که گویا باشگاه گل گهر سیرجان اجازه جدایی این بازیکن را نداده است.

مهاجمان  مدنظر گل محمدی در نقل و انتقالات 

با توجه به اینکه عیسی آل کثیر و حامد پاکدل مهاجمان پرسپولیس مصدوم هستند، مدیران باشگاه به دنبال جذب مهاجم در فصل نقل و انتقالات هستند. در ابتدا پرسپولیسی ها به سراغ پریرا رفتند که با مخالفت باشگاه فولاد و جواد نکونام مواجه شدند. همچنین در لیست یحیی گل محمدی نام چند مهاجم خارجی باکیفیت نیز به چشم می خورد که در صورت توافق مالی یکی از آنها جذب خواهد شد.

علاوه بر این، پیمان بابایی  و شروین بزرگ مهاجمان تراکتور و صنعت نفت آبادان هم مدنظر گل محمدی هستند که مدیران باشگاه مذاکرات با این بازیکنان را   آغاز کرده اند تا شاید یکی از آنها را به خدمت بگیرند. 

بیشتر بخوانید

احمد گوهری به پرسپولیس پیوست

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس بازیکنان مدنظر گل محمدی نقل و انتقالات صنعت نفت آبادان مدنظر گل محمدی نقل و انتقالات مدیران باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، تصاویر منتشره از وضعیت پای اوستون اورونوف نشان ‌می‌دهد که این بازیکن از هر دو پا دچار مصدومیت شده و تکل بازیکنان سپاهان پای او را زخمی کرده است.

اورونوف در نیمه اول چهار پنج بار توسط محمد کریمی، کاپیتان سپاهان، مصدوم شود و این در حالی بود که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که حداقل یک مورد از این خطاها باید با کارت زرد جریمه میشد.

وینگر ازبکستانی پرسپولیس که تکنیکی‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود، در نیمه دوم هم چندین بار مورد خطا قرار گرفت.
بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که اگر در نیمه اول کریمی کارت زرد می‌گرفت، احتمالا در نیمه دوم با احتیاط بیشتری کار را دنبال می‌کرد و این موضوع دروازه سپاهان را با خطر مواجه می‌کرد.

با این حال پیام حیدری از خطاهای این بازیکن روی اورونوف گذشت تا ستاره ازبک سرخپوشان با مصدومیت نسبی زمین را ترک کند.

کد خبر 848960 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد