Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ظهر امروز در آیین نماز جمعه شهرستان بجنورد که با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلای این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از موضوعاتی که در آخرت از ما سوال می‌شود این است که آیا رعایت حال همسایه را کرده ایم یا نه.

وی گفت: طبق روایات، تمام کسانی که تا چهل منزل از چپ، راست، جلو و پشت سر ما در کنار ما زندگی می‌کنند همسایه ما محسوب می‌شوند و باید از احوالات هم باخبر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تسلیت شهادت امام هادی علیه السلام افزود: این امام عمر طولانی نداشتند و هم عصر با بدترین خلفای عباسی بود اما همیشه در همه مشقت ها در حال ادا نمیدن تکلیفیش بود.

وی با تبریک ایام دهه فجر بیان داشت: بسیاری از کسانی که قبل از انقلاب را در خاطر دارند تفاوت آن زمان و بعد از انقلاب را شاهد هستند، بحث راه سازی، علم و دانش، پزشکی، هسته ای ، صنایع دفاعی و... از جمله دستاورد های انقلاب است.

حجت‌الاسلام نوری گفت: البته برخی مشکلات کام مردم را تلخ می‌کند مثل گرانی و تبعیض و مانند اینها که با همت همه مسئولان باید حل شوند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: موضوعی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند و از آن گلایه کردند این است که ایشان از تولید داخلی حمایت کردند و اما متاسفانه برخی تولید کنندگان با گران کردن تولیدات و عدم رسیدگی به کیفیت تولیدات پاسخ این اعتماد را با پاسخ درخوری ندادند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در پایان گفت: متاسفانه در روزهای گذشته با شهادت یکی از نیروهای انتظامی، این موضوع مورد توجه قرار گفت که این موضوع را باید درخواست کنیم که اگر قانون برای حفاظت از نیروی انتظامی و به طبع آن مردم مشکلی دارد باید اصلاح شود.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه نمازجمعه بجنورد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد

محمد شاهدی در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد : مسابقات فوتبال لیگ امیدهای خراسان شمالی به پایان رسید.

دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی در ادامه گفت: تیم فوتبال پاس بجنورد ضمن کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها، نماینده استان در رقابت‌ها کشوری شد.

کد خبر 6094654

دیگر خبرها

  • دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد برگزار می‌شود
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی