Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر سنندج، شهادت یکی از نیروهای انتظامی شیراز را تسلیت گفت و اظهار داشت: این سرباز اسلام در مسیر ایجاد امنیت مردم به دست اراذل و اوباش به شهادت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه خود می‌دانیم که از تلاش و مجاهدت‌های نیروهای نظامی و انتظامی که در مسیر ایجاد امنیت به عنوان بزرگترین نیاز و سرمایه هر جامعه تلاش می‌کنند تقدیر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سنندج افزود: ایجاد امنیت نیاز به تلاش همگانی دارد و لذا نباید به افرادی که می‌خواهند امنیت جامعه را به هر وسیله‌ای خدشه‌دار کنند، اجازه عرض اندام دهیم.

ماموستا رستمی تصریح کرد: نیروهای نظامی و مرزبانی در نقاط مرزی کشور برای دفاع از مرزها در سخت‌ترین شرایط برف و سرما تلاش می‌کنند اینکه عده ای بخواهند در داخل ناامنی ایجاد کنند قابل قبول نبوده و باید به شدت با آنها برخورد شود.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی حاصل ایثار و از خودگذشتگی عزیزانی است که شبانه‌روز برای ایجاد امنیت در داخل شهرها و مرزهای کشور تلاش می‌کنند، گفت: ما جامعه روحانیت و مردم حرکت ناجوانمردانه شهادت یکی از نیروهای ارزشمند انتظامی استان فارس را به شدت محکوم می‌کنیم و خواستار برخورد قاطع با بانیان این اتفاق هستیم.

وی در ادامه خطبه‌ها به توهین مدیرکل اوقاف کشور عراق به عبدالقادر گیلانی یکی از اولیای الهی اشاره و اظهار کرد: اقدام موهن این شخص نا آگاه به حضرت عبدالقادر گیلانی که مرکز علم و عرفان و معنویت بوده است را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی افزود: نور خورشید و ماه بدون اذن خدا کم نمی‌شود و وقتی خداوند تبارک و تعالی نام پیامبر را در نام خود آمیخته و اولیا و بزرگان را جایگاه و درجات رفیع بخشیده است کسی نمی‌تواند این نور را خاموش و جایگاه آنها را تضعیف کند.

امام جمعه سنندج  اظهار کرد: هر انسانی دل دوستان خدا را آزرده کند خداوند می‌فرماید با او اعلام جنگ خواهم کرد.

ماموستا رستمی با بیان اینکه کردستان معدن تربیت انسان‌های بزرگ و عالمان برجسته‌ای است که در مسیر دین و ارزش‌های آن سختی‌ها فراوان کشیده‌اند، گفت: طریق قادریه و نقشبندیه دو طریقتی هستند که خدمات زیادی به جامعه بشری به لحاظ دینی کرده‌اند که هیچ زبانی را توان بیان آن نیست.

وی تصریح کرد: امیدواریم همه ما در مسیر معنویت حرکت کنیم چون اگر از معنویت فاصله بگیریم فاتحه جامعه بشریت خوانده خواهد شد چراکه جامعه اسلامی با معنویت زنده و پابرجاست.

وی خاطرنشان کرد: کردستان دارالاسلام و حجاب و شرف و عزت است توجه به مسائل دینی و حجاب و عفاف از سوی همه افراد جامعه از زن و مرد باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه سنندج  با بیان اینکه دین اسلام به راحتی به اینجا نرسیده است، افزود: در مسیر پایه‌گذاری دین و گسترش آن در طول تاریخ اسلامی از زمان پیامبر اسلام تا کنون زحمات بسیاری کشیده شده و خون انسان‌های بزرگی تقدیم شده است.

ماموستا رستمی در ادامه به اهمیت حضور مسوولان در جمع مردم به ویژه در مساجد را بسیار ارزشمند دانست و گفت: حضور مسئولان در نمازهای جمعه نشان از درک این مسئله مهم است که عزمشان را برای رسیدگی به مسائل مردم جزم کرده اند.

وی به دیدار نمایندگان چهار استان غربی با رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: حضور دولتمردان و مسوولان در جمع مردم و برگزاری نشست‌های مختلف شخص رئیس جمهور با نمایندگان مردم در مجلس بیانگر این است که عزم دولت برای رفع مشکلات مناطق مرزی جزم است و امیدواریم هرچه زودتر شاهد رفع مشکلات و رسیدگی به مطالبات به حق مردم باشیم.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه مردم کردستان با وجود همه مشکلات و سختی‌ها هرگز از دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن دور نشده‌اند، گفت: این مردم انقلاب و ولایی سزاوار بهترین و بیشترین خدمات هستند مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم تلاش جهادی داشته باشند.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: دین اسلام گذشت و ایثار را به جامعه بشریت اهدا کرده است و بخشش مهربانی از بزرگترین درسهای این دین الهی است.

وی احتکار اموال و آسیب به مردم از این ناحیه را مورد خشم الهی دانست و گفت: افرادی که به خاطر منافع خود اقدام به احتکار اجناس مورد نیاز مردم در انبارها و گران‌فروشی آن می‌کنند بزرگترین ظلم به جامعه کرده و فردای قیامت مورد خشم خداوند قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: ماموستا فایق رستمی نماز جمعه امام جمعه سنندج عزم دولت برای رفع مشکلات امام جمعه سنندج ماموستا رستمی ایجاد امنیت رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد