Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ از دیر اضافه شدن محمد صلاح و سادیو مانه به ترکیب تیمش، گلایه‌ای ندارد.

طرفداری | در چارچوب دور چهارم رقابت‌های FA Cup، عصر یک‌شنبه قرار است لیورپول و کاردیف سیتی به مصاف هم بروند. به گزارش لیورپول اکو، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از این بازی در خصوص شرایط مانه و صلاح، جذب لوئیس دیاز و دنبال کردن وضعیت فابیو کاروالیو صحبت کرد: صعود سنگال و مصر به فینال جام ملت‌های آفریقا

مانه و صلاح با صعود به فینال، به دستاوردی عالی رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبی [کیتا] هم در جام ملت‌های آفریقا، استثنایی بازی کرد. بچه‌های ما تا الان تورنمنتی موفق داشته‌اند و فینال هیجان‌انگیزی در پیش است. البته در نهایت از بین مانه و صلاح، تنها یک نفر خوش‌حال خواهد بود. آن‌ها این فرصت را دارند تا یک عنوان واقعا بزرگ را کسب کنند. حضور این دو بازیکن در بازی پنج‌شنبه مقابل لستر؟ فکر می‌کنم هر دو در دسترس خواهند بود اما باید ببینیم چه می‌شود. روز سه شنبه یا چهارشنبه بازیکن تیم قهرمان بر می‌گردد و دیگر بازیکن، کمی زودتر. صلاح و مانه هر دو فرم خوبی دارند چون چند بازی خوب داشته‌اند. انتقال‌های قرضی و منتفی شدن جذب فابیو کاروالیو

خیلی برای نکو ویلیامز و به خصوص نت فیلیپس خوب شد. فیلیپس شایستگی ثابت بازی کردن را دارد. خیلی دوست داشتیم او را در تیم نگه داریم. نت بازیکنی فوق‌العاده، قابل اعتماد و چهره‌ای عالی در تیم ما بود. درباره جذب فابیو کاروالیو در آینده چیزی نمی‌دانم. باید ببینیم چه می‌شود. مشخصا هنوز به او علاقه داریم و احمقانه‌ است اگر او را هم‌چنان دنبال نکنیم. بدیهی است که شرایط جذب کاروالیو فقط به ما بستگی ندارد. در روز ددلاین، همه چیز دیر انجام شد اما بعدا می‌بینیم چه می‌شود.  اضافه شدن لوئیس دیاز به ترکیب لیورپول

خیلی عجیب خواهد بود که دیاز همین الان در بهترین فرمش باشد. دیاز برای تطبیق با تیم به زمان نیاز دارد اما این مدت، چهار یا پنج ماه نخواهد بود. هنوز لوئیس را در تمرینات ندیده‌ام و این یعنی کمی باید بیش‌تر منتظر باشیم! بابت این خرید بسیار خوش‌حالم. همه چیز درباره دیاز را می‌پسندیم. مدتی او را شخصا دنبال می‌کردم چرا که بازیکنی استثنایی است. دیاز بازیکنی سریع و باشخصیت است. شاید استعداد او دیر شکوفا شده باشد اما واقعا خوشحالیم که چنین بازیکن خاصی داریم. دیاز حالا یکی از ماست.  وضعیت مصدومان و بازی با کاردیف در FA Cup

 وضعیت توان‌بخشی و بهبودی هاروی الیوت خیلی خوب پیش می‌رود. او بازیکن حرف گوش کنی است و هر چیزی که به او گفته شده را به خوبی انجام داده است. دستانی امن، مراقبت الیوت است و باید ببینیم او چه زمانی می‌تواند از ابتدا بازی کند. اگرچه الیوت قطعا در لیست بازی تیم مقابل کاردیف خواهد بود. تیاگو با ما تمرین کرد اما دچار عفونت ریه شد و مجبور شد دوباره بیرون بنشیند. انتظار دارم امروز تیاگو به تمرینات برگردد و باید ببینیم می‌توانیم یک‌شنبه از او استفاده کنیم یا نه. بازی با کاردیف؟ همیت FA CUP بسیار زیاد است. از زمانی که من در لیورپول بوده‌ام، ما موفق‌ترین تیم این تورنمنت نبوده‌ایم! بنابراین جاه‌طلب هستیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باید ببینیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟

 

طرفداری | سرانجام تکلیف جانشین یورگن کلوپ مشخص شد و قرار است آرنه اسلوت جانشین سرمربی موفق آلمانی شود.

روزی که یورگن کلوپ اعلام کرد از لیورپول جدا می شود، احتمالا آرنه اسلوت حتی جزو پیش بینی های اولیه به عنوان مرد آلمانی هم نبود ولی ناگهان مدیران لیورپول تصمیمی غیرمنتظره گرفتند که بسیاری را شوکه کردند؛ اما میراث یورگن کلوپ در لیورپول به چه کسی خواهد رسید؟

امروز می خوایم با آرنه اسلوت آشنا بشیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم برنامه آن تایم را از دست ندهید.

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون