Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرحله پایانی این مسابقات روز جمعه در سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد و در فینال انفرادی سامایارا پاوار از کشور هندوستان با نتیجه ۲ بر صفر ، فردوس فروغی از ایران را شکست داد و برسکوی قهرمانی ایستاد و ورزشکار ایرانی به مدال نقره بسنده کرد.

همچنین مریم اسماعیلی تبار ورزشکار شیرازی  و فاطمه فنایی از ایران به صورت مشترک عنوان سوم انفرادی را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختران ایران قهرمان ۲ نفره شدند

فردوس فروغی و مبینا ندایی از ایران  قهرمان بخش ۲ نفره شدند 

در بخش ۲  نفره (دوبل ) هم تیم فردوس فروغی و مبینا ندایی از ایران نشان طلا را برگردن انداختند، تیم سامایاراپاوار ازهند و الین تراتوریان از ارمنستان صاحب نشان نقره شدند و تیم  مریم اسماعیلی تبار وفاطمه ذاکری هم مدال برنز کسب کردند.

به گزارش ایرنا،در بخش بانوان ۲۱ ورزشکار از کشور های ایران، هند ارمنستان و در بخش پسران  ۲۷ ورزشکار از کشورهای ایران، هند، ارمنستان و عراق  شرکت دارند.

رقابت های جوانان جام فجر، ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ آغاز شد و تا شامگاه جمعه در بخش پسران ادامه دارد.

مسابقات دختران ، صبح ها  و مسابقات پسران نیز بعد از ظهرها برگزار شد.

همچنین سی امین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در رده بزرگسالان ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه درسالن شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار می شود.

این رقابت ها به دلیل وضعیت قرمز شیراز از نظر شیوع کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

نخستین دوره مسابقات بین المللی سری جوانان، دیماه سال ۹۶ با شرکت هشت کشور به میزبانی سمنان برگزار شد و دومین دوره هم ۱۳ لغایت ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ در شیراز بر گزار می شود.

همچنین بیست و نهمین دوره مسابقات بدمینتون بین‌المللی جام فجر، بهمن ماه  ۹۸ با شرکت ۱۴ تیم داخلی و خارجی و در ۲ بخش بانوان و مردان به میزبانی سالن شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد.

۲۵ هزار دلار جایزه برای ورزشکاران برتر این دوره مسابقات در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها هند فدراسیون بدمینتون شیراز عراق ایران ارمنستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند فدراسیون بدمینتون شیراز هند فدراسیون بدمینتون شیراز عراق ایران ارمنستان دوره مسابقات بین المللی برگزار شد بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این مسابقات به یاد شهید سرافراز محمد معماریان و با شعار قرآن ناطق، تحقق وعده صادق برنامه‌ریزی شده و در دو روز به میزبانی موقوفه قرآنی سعدالحکما و اردوگاه تفریحی ملاصدرا در شهرستان کهک اجرا خواهد شد.

در مرحله آموزشگاهی این مسابقات که در آبان پارسال برگزار شد، بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز سطح مدارس استان در دو بخش دختران و پسران شرکت کردند و در مرحله نواحی آموزش و پرورش هم ۱۲ هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند و از این تعداد یک هزار نفر به مرحله استانی که مسابقات آن از امروز آغاز شد، راه یافتند.

برترین های این مرحله در دو بخش دختران و پسران به مرحله کشوری مسابقات که در مرداد سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

دیگر خبرها

  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان