Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:09:41 GMT

شکست شانس اول قهرمانی تنیس در کیش (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۱۳۵۲

شکست شانس اول قهرمانی تنیس در کیش (عکس)

نیمه نهایی مسابقات تنیس کیش با پیروزی غیرمنتظره برای قوام همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، امروز در زمین تنیس کیش دو تنیسور جوان ایرانی در حالی به مصاف هم رفتند که بسیاری تقابل امیرعلی قوام و کسری رحمانی را مهمترین تقابل دو ایرانی در این تورنمنت می‌دانستند.

 

نکته جالب حضور خانواده این دو بود که با گرفتن هر امتیاز پسرشان، آنها را تشویق می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بازی در حالی پایاپای دنبال می‌شد که امیر علی قوام موفق شد ست اول را با نتیجه ۶-۴ به نفع خود خاتمه دهد. باتوجه به اینکه او اغلب مقابل کسری رحمانی شکست خورده بود، کسب این پیروزی برای او اهمیت زیادی داشت و ست دوم را هم با انگیزه بالا آغاز کرد.

 

 

با این حال در ست دوم کسری که برای صعود به فینال پای به میدان گذاشته بود، موفق شد دو گیم را برنده شود اما در ادامه این امیرعلی قوام بود که موفق شد به بازی برگردد.

 

 

او در حالیکه بازی در ست دوم ۵-۴ شده بود، گیم حساس را به نفع خود خاتمه داد تا در کمال ناباوری، بردی مهم را کسب کند و به فینال مسابقات ITF کیش صعود کند.

 

 

قوام پس از پیروزی به خبرنگار ما گفت که در این مدت به خاطر امتحانات تمرین کمتری را انجام داده اما با انگیزه بالا وارد زمین شد و از اشتباه حریفش استفاده کرد و به پیروزی رسید.

 

او منتظر تقابل تنیسور آمریکایی - ترکیه‌ای است تا حریف خود در فینال را بشناسد.

تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد در یک دیدار پر از اتفاق و جنجالی با نتیجه 2-4 برابر حریفش به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را در خانه حفظ کند.

لواندوفسکی ستاره اصلی تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل مهم را برای آنها به ثمر برساند اما یک گل دیگر توسط فرمین لوپز به ثمر رسید که این فصل ستاره جوان و درخشان بارسلونا بوده و نقش مهمی را در ترکیب این تیم و تحت هدایت ژاوی ایفا کرده است.

این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه ما چند هفته بسیار سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم. در طول مدت اشتباهات بسیاری انجام دادیم اما این شرایط سپری شده است و امروز توانستیم در یک بازی مهم به پیروزی برسیم.

تصور کردن این که من توانسته‌ام هشت گل برای تیم اول به ثمر برسانم بسیار دشوار است. برای رسیدن به اینجا به سختی تلاش کردم. از سرمربی و تمام اعضای تیم برای اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانم به همین شکل به بازی کردن ادامه دهم.»

دیگر خبرها

  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال