Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:45:54 GMT

شوخی مرگبار جان یک جوان را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۱۳۶۴

شوخی مرگبار جان یک جوان را گرفت


باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -امید رضایی گفت:سحرگاه امروز پس از کسب گزارش وقوع تیراندازی در یک ساختمان در حال احداث در شهرکهنوج بلافاصله کاراگاهان پلیس در صحنه حاضر می‌شوند.

او می گوید:متاسفانه در این تیراندازی یک جوان دهه‌ هفتادی به ضرب گلوله اسلحه شکاری جان باخته بود وبلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی عوامل قتل آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی گفت: نهایتا امروز متهم اصلی توسط پدر و عمویش خود را به مرجع انتظامی معرفی کرده است.

دادستان کهنوج بیان کرد:متهم در بازجویی اولیه خود اعتراف کرده است به همراه دوستش پس از پایان عروسی به محل یک ساختمان نیمه کاره که محل پاتوق سایر دوستانش بوده مراجعه کرده وقصد ترساندن دوستانش توسط یک قبضه سلاح شکاری را داشته که متاسفانه پس از تیراندازی گلوله به دوستش اصابت می کند و او فوت می‌کند.

رضایی ضمن گلایه مندی از وفور سلاح‌های غیرمجاز در منطقه گفت:متاسفانه در دسترس بودن سلاح منجر به وقوع فجایع جبران ناپذیری مثل حادثه سحرگاه امروز می‌شود.

او مردمان جنوب استان کرمان را دارای فرهنگی غنی و کهن دانست و گفت:حتما می‌توان با فرهنگ سازی دربین اهالی منطقه واهتمام سران طوایف نسبت به جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز اقدام کرد.

دادستان کهنوج می گوید: این آمادگی در دستگاه قضایی و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی وجود دارد افراد با مراجعه به این اماکن نسبت به تحویل سلاح‌های جنگی و غیرمجاز خود اقدام نمایند و از رافت اسلامی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری کرمان سلاح غیرمجاز قتل عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 منبع: آخرین خبر

tags # سید ابراهیم رئیسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود + ویدئو
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟