Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه گفت: خدمت به مردم و رسیدگی به مطالبات آن‌ها یک وظیفه مهم و اساسی است و در همین زمینه دولتمردان باید برای تحقق برنامه‌ها و کنترل تورم با جدیت وارد عمل شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز ارومیه اظهار داشت: ماه رجب فرصت بسیار ارزشمندی برای حضور در مراسم معنوی به خصوص اعتکاف است که امیدواریم با بهبود شرایط کرونایی امسال بتوان این مراسم را به نحو مناسب با همکاری مردم مومن در مسجدها برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دیدار مقام معظم رهبری از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی اشاره کرد و گفت: معظم‌له فرمودند، در حال حاضر طرح‌ها و نقشه‌های دشمن برای فتح سنگر تولید با همکاری مردم و مسئولان شکست مواجه شده است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی  و امام جمعه ارومیه، بیان کرد: در بیانات رهبر انقلاب، عنوان شد که آمار و میزان رشد تولید ناخالص داخلی،  قاچاق، عدم حمایت از تولیدکنندگان قابل قبول نیست و به موضوع تحریم‌ها بستگی ندارد بلکه تصمیم‌گیری‌های غلط یا کم‌کاری‌ها، باعث بخش مهمی از مشکلات بوده است و باید از تولیدکنندگان حمایت 100 درصدی شود. این فرمایشات و دستورات رهبری باید توسط مدیران جامه عمل بپوشد.

وی تصریح کرد: حمایت از برخی تولیدکنندگان در داخل کشور باعث شد که قیمت‌های محصولات خود را افزایش دهند که این ضربه به معیشت مردم است لذا باید مدیریت صحیح شود و مسئولان قضائی و دولتمردان به آن ورود جدی داشته باشند چراکه با بالا رفتن قیمت خودرو از کیفیت آن نیز کاسته می‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی با تاکید بر اینکه مسئله تورم باید در کشور کنترل شود، بیان کرد: خدمت به مردم و رسیدگی به مطالبات آنها یک وظیفه مهم و اساسی است که دولتمردان باید برای تحقق برنامه‌ها با جدیت وارد عمل شوند.

وی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب و تلاش‌های امام امت و درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، ایران در اوج اقتدار و بالندگی خود قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، عنوان کرد: اقتدار و عزتمندی از بزرگترین دستاوردهای پیروزی انقلاب برای ایران اسلامی است چرا که در گذشته ملت ایران از استقلال نظامی، سیاسی و فرهنگی برخوردار نبودند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی: مبانی انقلاب برای نسل جدید ارائه شود نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی: قوه‌قضائیه و مسئولان شهری مشکل رانندگان اتوبوس در ارومیه را حل کنند

وی با اشاره به اینکه، پیشرفت علم و اقتدار از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، گفت: میزان پیشرفت و رشد ایران در عرصه فعالیت‌های دانش بنیان، در عرصه هوا و فضا  و در حوزه پزشکی در مقایسه با قبل از انقلاب بی‌سابقه و کاملاً مشهود است.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، متن کامل پیام خسرو شهبازی به شرح زیر می‌باشد:
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد فرهیخته حوزه و دانشگاه شهید مطهری بزرگ معلم انقلاب شکوهمند اسلامی است و چه زیبا این روز به عنوان روز بزرگداشت معلم نامگذاری شده است.
بی تردید در سالی که عنوان جهش تولید بر پیشانی دارد، وظیفه و نقش مهم و اثرگذار معلمان در تولید دانش باید به شایستگی تبیین و بازآفرینی شود و در ایامی که به نام زحمتکش‌ترین و موثرترین شهروندان جامعه مزین شده، بر ما است تا قدر و منزلت آنان را بیش از پیش ارج نهیم. موجودی که امام راحل (ره) با ظرافت و نکته سنجی تمام شغل ایشان را در برابر با شغل انبیا دانسته اند.
با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند. بر خود وظیفه می‌دانم فرا رسیدن روز معلم را خدمت تمامی فرهیختگان و معلمان دلسوز استان بویژه به همسران معلم همکارانم درخانواده بزرگ جهادکشاورزی استان که با پرورش فرزندان ما پایه‌های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می‌نهند تبریک گفته، توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند