Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌ جمعه بادرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود ضمن اشاره به سالگرد انقلاب اسلامی که حامل پیام‌های فراوانی است، اظهار کرد: رمز و راز عزت ملت‌ها به خاطر گرفتن نور از مکتب عاشوراست، ملت ما از این رهگذر بود که به پیروزی رسید، مکتب امام حسین(ع) مکتب غیرت دینی است و تا هر زمان که این مکتب یعنی مکتب امام حسین(ع) و غیرت دینی باشد هیچ‌کس نمی‌تواند بر ما سلطه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دومین پیام سالگرد انقلاب اسلامی نظریه ولایت‌فقیه است که یک نظریه دقیق، عمیق وموفق بوده و کاملاً جواب هم داده است، از جمله پیام‌های پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نشستن فداکاری‌های ملت بر اساس همین هدایت‌های حضرت امام و رهبری‌های پیامبرگونه آن عزیز سفرکرده است که باعث شده بود همه آحاد مردم وارد میدان شوند.

قاسمی تصریح کرد: از جمله توصیه‌های بزرگان و مسؤولان عالی نظام و مقام معظم رهبری لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در موج ششم کرونا است، بنابراین از همه آحاد مردم بزرگوار و فهیم کشورمان می‌خواهیم که با تزریق واکسن و مراعات کردن فاصله‌های اجتماعی و با زدن ماسک هم خود را و هم همشهریان عزیز خود را بیمه کنیم.

امام‌ جمعه بادرود گفت: در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا توفیق برگزاری بزرگداشت شایسته‌ای برای ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی نداشتیم، ما همچنان منتظر می‌مانیم ببینیم نظر ستاد کرونا در شهرستان چیست، بالأخره مردم می‌خواهند عشق و ارادت خود را و پایبندی خود را نسبت به انقلاب و نظام و دستاوردهای آن ابراز کنند، اگر گفتند که اشکالی ندارد با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌های اجتماعی و با ماسک زدن مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

ضرورت تصویب قانون برخورد با اراذل‌واوباش در مجلس

حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام‌ جمعه نطنز نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نطنز ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله صافی گلپایگانی اظهار کرد: آیت‌الله صافی گلپایگانی از استوانه‌های حوزه علمیه و جزو شماری از برترین شاگردان آیت‌الله بروجردی بود که در دوران انقلاب مورد اعتماد امام و مقام معظم رهبری بود و برای انقلاب و کشور فردی دلسوز و مسؤول به شمار می‌رفت.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب ما در مقایسه با سایر انقلاب‌ها سه ویژگی مختص دارد، اولین ویژگی مردم مؤمن و متعهد و آگاه و همیشه در صحنه هستند که در صحنه‌های مختلف به میدان آمده و آتش‌های برافروخته شده توسط دشمن را خاموش کردند.

یعقوبی تصریح کرد: دومین ویژگی انقلاب اسلامی آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) است، اسلام فرهنگ دشمن‌ستیزی است و مردم ما با تأسی از فرهنگ اسلام ناب محمدی و روحیه مبارزه و شهادت‌طلبی در برابر دشمنان ایستادند و با مقاومت ستودنی به پیروزی رسیده‌اند و سومین ویژگی مرجعیت در شکل ولایت‌فقیه است که امروز ولایت‌فقیه خواستار جهاد تبیین و بیان حقایق انقلاب اسلامی در جامعه است و وظیفه ما هم تبیین این حقایق برای مردم است.

امام‌ جمعه نطنز خاطرنشان کرد: بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب باید ما خودمان را مدیون انقلاب بدانیم و منت انقلاب را بکشیم، اما برخی‌ها منحرف‌شده‌ و می‌گویند انقلاب برای ما چه کار کرد، انتقاد مقام معظم رهبری از عملکرد ۱۰ ساله آخر دولت‌ها و عدم رضایت رهبری و عدم رضایت مردم در زمره همین طلبکاری برخی از انقلاب است و ما باید همیشه قدردان نظام و انقلاب باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نیروی انتظامی در شیراز گفت: از مجلس شورای اسلامی درخواست داریم قانون برخورد با اراذل‌واوباش را تصویب کند تا شاهد فدا شدن مظلومانه نیروهای عزیز انتظامی که حافظ نظم و امنیت کشور هستند نباشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه نطنز امام جمعه بادرود دهه فجر واکسیناسیون در مقابل کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون

به گزارش خبرآنلاین، آسترازنکا شرکت بزرگ تولیدکننده دارو سرانجام پس از چندسال تایید کرد که واکسن کرونای این شرکت می‌تواند عوارض جانبی لخته خون و کاهش پلاکت‌ ایجاد کند.

تسنیم در خبری نوشت: آسترازنکا ـ شرکت بزرگ تولیدکننده دارو ـ سرانجام پس از چندسال تایید کرد که واکسن کرونای این شرکت با نام تجاری کوویشیلد (Covishield) که در سطح گسترده‌ای استفاده شده، ممکن است عوارض جانبی نادر از جمله لخته خون و کاهش پلاکت‌ خون ایجاد کند.

شرکت بریتانیایی ـ سوئدی آسترازنکا، کوویشیلد را با همکاری دانشگاه آکسفورد ساخت و تولید آن در دوران همه‌گیری کرونا در مؤسسه سرم هند انجام شد. این واکسن در بیش از ۱۵۰ کشور از جمله انگلیس و هند تزریق شد.

یافته‌های برخی پژوهش‌های انجام‌شده در دوره همه‌گیری نشان می‌داد که این واکسن در محافظت مقابل ویروس کرونای جدید بین ۶۰ تا ۸۰ درصد مؤثر است.

با وجود این، یافته‌های پژوهش‌های بعدی نشان داده که این واکسن ممکن است در برخی افراد باعث ایجاد لخته خون شود که می‌تواند مرگبار باشد.

تعدادی از افراد در بریتانیا یک شکایت جمعی را ثبت و اعلام کرده‌اند که این واکسن منجر به بروز مرگ و میر و صدمات شدید منجر شده و در پی دریافت غرامت تا ۱۰۰ میلیون پوند برای حدود ۵۰ قربانی هستند.

در حالی که آسترازنکا ادعای افراد را رد می‌کرد، برای اولین بار در یکی از مدارک دادگاه تایید کرده است که این واکسن در موارد بسیار نادر، باعث سندرم لخته خون می‌شود که علامت اصلی ایجاد لخته خون و تعداد پایین پلاکت خون در انسان است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901644

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان