Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لطیفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دلیل استعفا از سمت خود در رایکا اظهار داشت: در باشگاه قرار بر این بود که در نیم فصل دوم بازیکن جذب کنیم. در تیم یکسری مشکلات به وجود آمد. ما تیمی ساختیم تا هواداران از آن لذت  ببرند که نمونه بارز آن را در بازی با خیبر و مس شهر بابک دیدیم. 

وی افزود: مقابل خوشه طلایی، سایپا و شمس آذر قزوین در هر بازی بیش از ۱۰ موقعیت گل خلق کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی که ما را آزار می داد این بود که نمی توانستیم این موقعیت ها را به گل تبدیل کنیم. در این ۳ بازی بازیکنان می توانستند با یک پاس در عرض هم تیمی خود را صاحب موقعیت خوب گلزنی کنند ولی این کار را انجام نمی دادند و به من می گفتند که چون او به من  پاس نداده من هم این کار را نمی کنم. 

سرمربی سابق رایکا گفت: اختلاف ها در تیم ریشه دار شده بود و قبل از این اختلاف ها بحث بومی و غیر بومی بودن بین بازیکنان هم وجود داشت. تلاش کردم با تجربه ای که دارم بین آنها رفاقت ایجاد کنم ولی این اتفاق نمی افتاد. ما در بازی با سایپا ۲ گل به ثمر رساندیم در حالی که می توانستیم ۳ یا ۴ گل بزنیم که به دلیل خودخواهی بازیکنان موفق به گلزنی نمی شدیم.

لطیفی ادامه داد: اختلافات عجیب و غریبی را در تیم دیدم، تنها بودم و هر کاری کردم که آن ها را با هم رفیق کنم نشد. مگر می شود که بازیکن پول بگیرد و به خاطر اختلاف با یکدیگر به تیم آسیب بزند؟ بارها به آنها گفتم این مشکلات به خودتان ضرر می زند و تیم های دیگر برای جذب شما می ترسند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا از تیمی پیشنهاد سرمربیگری دارید یا خیر عنوان کرد: مدت ها بود پیشنهاداتی به من می شد مثل چوکای تالش اما آنها هم تیمی در بحران بودند. در باشگاه رایکا تجربه ای کسب کردم تا هرگز تیمی که شرایط این گونه دارد را قبول نکنم. حاضرم پیشنهاد یک تیم لیگ برتری بحران زده را قبول نکنم ولی یک تیم لیگ دسته دومی که شرایط آن خوب است را قبول کنم. 

لطیفی تصریح کرد: دو تیم لیگ یک و لیگ دسته دومی با من صحبت کردند اما شرایطشان مانند رایکا است که من دیگر تیمی با این شرایط را بر عهده نمی گیرم.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد

همشهری آنلاین: لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می شود.
آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد.این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

کد خبر 848140 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم جشنواره فيلم فجر فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!