Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:57:26 GMT

ورود گانتز به بحرین عبور از خطوط قرمز است

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۱۵۶۴

ورود گانتز به بحرین عبور از خطوط قرمز است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جمعیت الوفاق بحرین با محکوم کردن سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بحرین، در بیانیه‌ای اعلام کرد، عدم رسانه‌ای کردن این سفر با هدف جلوگیری از اعتراضات و تظاهرات مردمی در مقابل عادی سازی روابط با تل‌آویو است.

بر اساس این گزارش، جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین گروه شیعه اپوزیسیون این کشور دربیانیه‌ای سفر بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بحرین را محکوم و اعلام کرد که ورود گانتز به خاک بحرین، عبور از خطوط قرمز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه الوفاق بحرین آمده است که عدم رسانه‌ای شدن این سفر ناشی از ترس رژیم آل خلیفه از اعتراضات و تظاهرات مردمی است.

الوفاق در این بیانیه تاکید کرد که نظام حکومتی در بحرین در بحران به سر می برد و رژیم آل خلیفه مشروعیتی برای عادی سازی روابط خود با تل آویو از جانب مردمش ندارد.

گفتی است که در جریان سفر وزیر جنگ رژیم صهیونستی به بحرین، توافقنامه همکاری امنیتی میان رژیم صهیونیستی و بحرین امضا شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان این سفر علاوه بر دیدار با پادشاه و ولیعهد بحرین با چندی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی بحرین نیز دیدار داشت.

کد خبر 5416612

منبع: مهر

کلیدواژه: بحرین جمعیت الوفاق بنی گانتز ایالات متحده امریکا عراق اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه ایران ولادیمیر پوتین ترکیه ناتو امارات متحده عربی مسکو عربستان سعودی رژیم صهیونیستی وزیر جنگ رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین

رئیس‌ جمهور سوریه امروز با وزیر امور خارجه بحرین در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز یکشنبه «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین را به حضور پذیرفت.

به گزارش سانا، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و راه های توسعه آن در زمینه های مختلف در جهت تامین منافع دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار همچنین تمهیدات و تلاش های انجام شده توسط بحرین برای موفقیت آمیز بودن اجلاس سران کشورهای عربی که برای ماه آینده برنامه ریزی شده است، مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است.

بشار اسد همچنین بر تقویت همبستگی عربی و کار مشترک برای ثبات منطقه در سایه تحولات جهانی تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • بن‌گویر با دنده‌های شکسته مرخص شد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • خودروی وزیر تندرو اسرائیلی چپ کرد / عبور از چراغ قرمز
  • فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین