Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@05:34:25 GMT

شوخی مرگبار جان جوان دهه هفتادی را در کهنوج گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۱۵۶۸

شوخی مرگبار جان جوان دهه هفتادی را در کهنوج گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از وقوع یک فقره قتل بر اثر تیراندازی در این شهرستان خبرداد و گفت: در این رابطه چهار نفر بازداشت شده‌اند

امید رضایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: سحرگاه امروز پس از کسب گزارش وقوع تیراندازی در یک ساختمان در حال احداث در شهرکهنوج بلافاصله کاراگاهان پلیس در صحنه حاضر می‌شود و تحقیقات اولیه آغاز می‌شود

وی ادامه داد: متأسفانه در این تیراندازی یک جوان دهه هفتادی به ضرب گلوله اسلحه شکاری جان باخته بود وبلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی عوامل قتل آغاز شد این مقام قضائی افزود: نهایتاً صبح امروز متهم اصلی توسط پدر و عمویش خود را به مرجع انتظامی معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کهنوج بیان کرد: متهم در بازجویی اولیه خود اعتراف کرده است به همراه دوستش پس از پایان عروسی به محل یک ساختمان نیمه کاره که محل پاتوق سایر دوستانش بوده مراجعه کرده وقصد ترساندن دوستانش توسط یک قبضه سلاح شکاری داشته که متأسفانه پس از تیراندازی گلوله به دوستش اصابت می‌کند و فوت می‌نماید.

رضایی ضمن گلایه مندی از وفور سلاح‌های غیرمجاز در منطقه گفت: متأسفانه در دسترس بودن سلاح منجر به وقوع فجایع جبران ناپذیری مثل حادثه سحرگاه امروز می‌شود.

وی مردمان جنوب استان کرمان را دارای فرهنگی غنی و کهن دانست و تاکید کرد: حتماً می‌توان با فرهنگ سازی دربین اهالی منطقه واهتمام سران طوایف نسبت به جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز اقدام کرد.

دادستان کهنوج اعلام کرد: این آمادگی در دستگاه قضائی و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی وجود دارد افراد با مراجعه به این اماکن نسبت به تحویل سلاح‌های جنگی و غیرمجاز خود اقدام نمایند و از رأفت اسلامی بهره مند شوند و از تخفیفات قانونی استفاده کنند.

کد خبر 5416626

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل کهنوج دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف عکس استانها همدان ایلام زنگ انقلاب سیستان و بلوچستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و استقلال با بیان اینکه تیم تراکتور تیم سرسختی بوده و بازیکنان خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان داشت: سعی داشتیم در طول بازی در ضد حمله‌ها به موقعیت دست بیابیم تا گلزنی کنیم که متأسفانه نتوانستیم.

نکونام با اشاره به تعویض‌های تیم میزبان خاطرنشان کرد: بازیکنانی که روی نیمکت هستند و تعویض می‌شوند روند بازی را به کلی تغییر می‌دهند و ما متأسفانه در بحث یارگیری خوب عمل نکردیم و برخی بازیکنان را به عناوینی از دست دادیم و در این بازی در کنار ما نبودند.

وی تاکید کرد: حداقل چهار تیم بالای جدول و حتی تیم‌های پایین‌تر از ما نسبت به ما یار بهتری دارند با این حال همه فکر و هدف ما بازی‌های مانده از فصل جاری است که با موفقیت به پایان برسانیم.

نکونام با اشاره به بازی درخشان خالد آبادی دروازه بان استقلال اظهار کرد: به این بازیکن تبریک می گویم چرا که عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشت وی حتی در تمرینات تیم هم عملکرد قابل قبولی از خودش نشان می‌دهد.

تیم استقلال با تساوی بدون گل، مقابل تراکتور ۵۴ امتیازی شده و همچنان صدر جدول را در اختیار دارد.

کد خبر 6094709

دیگر خبرها

  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی