Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تبریک روز نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: با پیوستن همافران به امام و انقلاب مسیر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرعت بیشتری پیدا کرد و این مسیر هموار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه ارتش در اوج مسائل قبل از پیروزی که همه تلاش مردم این بود انقلاب هر چه زودتر به پیروزی برسد به اسلام و انقلاب و مردم خدمت بزرگی کرد، افزود: از 19 بهمن 57 تا امروز عزیران ارتش با فداکاری و سلحشوری و غیرت دینی و دفاع از غرور ملی حماسه‌ها خلق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نیروی فداکار ناجا همیشه در صحنه است با اشاره به شهادت نیروی پلیس علی رنجبر در استان فارس اظهار کرد: باید هم عوامل این جنایت شناسایی و برخورد قاطع با آنها صورت گیرد و بر دستگاه قضایی مجاهد و فداکار است که این پرونده‌ها را سرعت ببخشد.

امام جمعه کرمان با تبریک فرارسیدن جشن پیروزی چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: در شرایطی مردم از امام حمایت کردند و دستور امام را عملیاتی کردند که طولی نکشید رژیم طاغوت خودش هم فهمید نمی‌تواند مقاومت کند.

علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد یکی از سران رژیم صهیونیستی به صراحت گفت زلزله‌ای در ایران اتفاق افتاد که خاورمیانه را لرزاند و در آینده نزدیک این زلزله دنیا را خواهد لرزاند که افق دید دشمن این است که این انقلاب جهانی و صادر خواهد شد و به دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و نظامی خود هشدار میدهند جلوی صدور انقلاب را بگیرید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در جغرافیای ایران خلاصه نخواهد شد و انقلابی است که جهان را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد، گفت: با وجود سختی‌های فراوانی که در مسیر انقلاب هم به صورت طبیعی وجود داشت و هر روز حادثه‌ای خلق می‌کردند و گردنه‌ای جلوی مسیر پیروزی برای ما به وجود می‌آورند اما انقلاب با قدرت و قاطعیت از همه گردنه‌ها و مشکلات عبور کرد.

امام جمعه کرمان بیان داشت: فتنه‌ها و کودتاها طراحی شد و دشمن وقتی دید هر چه نقشه‌ دارد خنثی می‌شدند، جنگ تحمیلی را بر ما تحمیل کردند و سنگین‌ترین تهاجم را علیه جمهوری اسلامی شروع کردند اما به همت امام و مردم فداکار و شهادت‌طلب صدور انقلاب عملیاتی شد و جبهه مقاومت هر روز قوی‌تر و به صورت جدی با استکبار مبارزه می‌کند.

علیدادی‌سلیمانی خاطرنشان کرد: در بسیاری از اهداف، نظام جمهوری اسلامی پیروز شد و در غالب این اهداف یا توانست اهداف مقدس و بزرگ خود را در 10 کشور برتر دنیا قرار دهد یا جزو کشورهای مهمتر و برتر قرار گرفت در بخشی از زمینه‌ها از جمله اقتصادی و معیشت مردم باید بیشتر کار کنیم و الان دولتی سر کار است که دولت مردمی و سرباز رهبری و نظام است در این دولت توقع می‌رود چند اتفاق مهم رقم بخورد.

وی افزود: اولین اتفاق مهمی که باید رقم بخورد این است که باید بسترهای عملیاتی گام دوم انقلاب که گام بسیار مهمی است در این دولت مهیا شود و یکی از محورهای مهم در گام دوم توجه به نسل جوان، متعهد و متخصص انقلابی است.

امام جمعه کرمان با تأکید بر اینکه بنگاه‌های اقتصادی باید خانه فکر تشکیل دهند و به اشتغالزایی استان کرمان کمک کنند، ادامه داد: اجازه بدهید کشور با نسل جدید انقلابی در دولت مردمی حماسه جدیدی خلق کند و در اقتصاد و معیشت مردم هم به فضل خدا مثل سایر عرصه‌ها موفق شویم.

علیدادی‌سلیمانی گفت: گرچه تحریم‌ها ظالمانه است اما هیچ‌گونه نگرانی از تحریم‌ها نداریم و این با روحیه جهادی، تدبیر و برنامه و ایمان به خداوند قابل جبران است و می‌توان از این تحریم‌ها عبور کرد و کشور را در این بخش پیروز میدان نشان داد.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه کرمان علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در جلسه شورای اقامه نماز مازندران، حکمرانان شایسته را نمازگزاران واقعی جامعه توصیف کرد و افزود: ظرفیت گروه های مردمی مازندران همواره قدرتمندترین گروه ها هستند و باید گروه های مردمی اقامه نماز جماعت با مشارکت جوانان همانند گروه های خیرین و محیط زیست فعال شوند.

وی با تاکید بر اینکه مسئول سازی نماز در دستگاههای اجرایی مازندران باید عملیاتی شود، ادامه داد: مراکز علمی و دانشگاهی مازندران در اهمیت برپایی اقامه نماز جماعت باید بیشتر پای کار باشند. پیشینه دیار علویان در حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی را باید همواره حفظ و ترویج کنیم.

نوری با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در گفتمان سازی اقامه نماز مازندران بیشتر ورود داشته باشند، گفت: امروز خطر جدی که جامعه اسلامی و دینی را تهدید می کند، فردی کردن دین است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه اقامه نماز در دیار علویان همواره باید با جدیت عملیاتی شود، گفت: اگر مردم را پای فریضه نماز بیاوریم، مابقی فرایض دینی و اسلامی عملیاتی می شود. نور نماز همه فرایض دینی را روشن می کند، بنابراین اقامه نمازجماعت در همه نقاط مازندران باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

استاندار مازندران به تظاهرات دانشجویان آمریکایی در راستای. حمایت از مردم غزه اشاره کرد و گفت: به طور یقین دانشجویان و جوانان مراکز علمی و دانشگاهی کشور باید بیش از پیش ورود داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901983

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • سبک زندگی اسلامی عاملی برای پیروزی بر جنگ ترکیبی
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • دولت تلخ‌کامی اقشار کم درآمد را به شیرینی تبدیل کند‌
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • دولت باید مایحتاج کارگران را مهیا کند/نقشه دشمنان از بین بردن مغزهای متفکر در بلاد اسلامی است
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند