Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نظری با حضور در چهارراه خلازیر از وضعیت ساماندهی این محدوده و از سازه و غرفه‌های در حال راه اندازی در راستای ساماندهی این محدوده بازدید کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در حاشیه بازدید از محدوده خلازیر با اشاره به اهداف تشکیل «قرارگاه اجتماعی» که به دستور شهردار تهران از سوی معاونت اجتماعی شهرداری دنبال می‌شود، گفت: مدیریت یکپارچه در زمینه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی که در این دوره از مدیریت شهری محقق شده است، می‌تواند روند ساماندهی آسیب‌ها، جمع آوری پلاک قرمزها و…، را تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری تاکید کرد: مصوبات و اقدامات قرارگاه اجتماعی باید به صورت مستمر انجام شود، چرا که اجرای اقدامات به صورت مقطعی نتیجه قابل قبولی به همراه ندارد.

مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ نیز با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی مسکن در شهرداری تهران بر ظرفیت خوب این منطقه در جمعیت پذیری و مسکن در اجرای نهضت ملی مسکن به منظور توسعه منطقه تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، کوره‌های آجرپزی در ناحیه سه، زمین‌های بایر و بی دفاع شهری و بوستان ۱۸۰ هکتاری نیز از دیگر مکان‌های مورد بازدید معاون شهردار تهران بود.

نظری سپس به ساختمان مجتمع انتظامی در خیابان خلازیر جنوبی رفت و با رئیس سرکلانتری دهم پلیس پیشگیری گفتگو کرد و در جریان خدمات ارائه شده در این مجتمع قرار گرفت.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با حضور در خیابان شقایق از اجرای طرح ساماندهی کسبه حاشیه این معبر ابراز رضایت کرد.

حضور در همایش نیروهای معبربان، حریم بان و شهربان منطقه ۱۹ و تقدیر از آنها از دیگر برنامه‌های معاون شهردار تهران در این منطقه بود.

کد خبر 5416635

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران آسیبهای اجتماعی شهرداری منطقه 19 تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران دهه فجر وزارت آموزش و پرورش یوسف نوری علیرضا زاکانی نمایشگاه گردشگری شرکت کروز آلودگی هوا گردشگری بهشت زهرا س ویروس کرونا غلامحسین محسنی اژه ای شهردار تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »

شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم.دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران