Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی اولویت تلاش همه مسوولان رفع گرفتاریهای روزمره مردم به خصوص در مورد معیشت و اقتصاد است.

به گزارش قدس آنلاین، یعقوبعلی نظری امروز  ضمن گرامیداشت چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی افزود: هرچند دشمنان ملت ایران را دچار انواع گرفتاری‌ها کرده‌اند اما مردم متدین ایران معتقد به آرمانهای انقلاب اسلامی مانده اند و مسوولان فقط باید رفع گرفتاری های مردم را مدنظر داشته باشند و خود مردم مدافع انقلاب و نظام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:بهره برداری از هزار و ۲۰۹ طرح در قالب پروژه های آماده افتتاح دهه فجر در خراسان رضوی با اعتبار ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تاثیر فوق العاده ای در رونق اقتصادی استان خواهد گذاشت.

استاندار خراسان رضوی گفت:اولویت‌های بعدی نظام جمهوری اسلامی، حضور و مشارکت مردم و پاسخ به مسایل فرهنگی و اعتقادی مردم است چرا که مسایل اعتقادی همیشه دغدغه مردم بوده است.

نظری دنیا را مقدمه آخرت دانست و گفت: سعادت دنیا و آخرت مردم به صورت توامان لازم است لذا با وجود مسایل دنیایی و معیشتی مردم ایران به دنبال اعتقادات و مسایل مذهبی خود نیز هستند و امیدواریم زمینه تحقق مسایل دینی و اعتقادی فراهم شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی یعقوبعلی نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند