Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ازبکستانى باشگاه لوکوموتیو در صورت پیوستن استقلال با چند بازى ملى مى تواند در لیگ برتر فوتبال ایران بازى کند؟

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به ماجراهاى پرونده بایناما و گل‌گهر تعداد بازى هاى ملى بازیکنان خارجى در فوتبال ایران مورد توجه قرار گرفته و این در حالى است که عزیزبک آمونوف تنها سه بازى در ترکیب تیم ملى ازبکستان داشته و ابهاماتى در این خصوص مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آمونوف البته در اردوى اخیر ازبکستان براى دیدار با نیوزیلند هم حضور داشت اما این بازى به دلیل شیوع دوباره کرونا لغو شد.


پاسخ این سوال را باید در آیین نامه جذب بازیکنان خارجى جست و جو کرد.


بر اساس بند دوم مانده ١ این آیین نامه ازبکستان در کنار برخى دیگر از کشورهاى آسیایى مثل کره، ژاپن و استرالیا شرایط متفاوتى نسبت به کشورهاى گمنام آفریقایى و یا آسیایى دارد.

 

 

ملى پوشان این کشور با داشتن حداقل ٢ بازى در تیم ملى بزرگسالان یا ٣ بازى در تیم ملى امید مى توانند مجوز حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را دریافت کنند.


آمونوف ٣ بازى در ترکیب تیم ملى بزرگسالان داشته و البته دو سال عضو تیم المپیک ازبکستان بوده که از این نظر مشکلى براى حضور در فوتبال ایران نخواهد داشت.


لازم به ذکر است؛ طبق اعلام باشگاه لوکوموتیو تاشکند انتقال هافبک ازبک که توانایى بازى در دو پست پلى میکر و هافبک چپ را دارد به استقلال نهایى شده است.

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فوتبال ایران تیم ملى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)

به گزارش "ورزش سه"، سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون و کوروش باقری قهرمان اسبق جهان به بهانه روز معلم با حضور در مدرسه‌ای به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

حضور ستاره‌های شناخته‌شده وزنه‌برداری در این مدرسه و حاضر شدن در کلاس‌های درس باعث سورپرایز شدن دانش آموزان و معلمان شد.

انوشیروانی و باقری در جریان این مراسم با اهدای گل به معلمان از آنها تقدیر کردند و دقایقی با دانش‌آموزان به صحبت پرداختند.

دیگر خبرها

  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد